נערכים לכל תרחיש

החרדים מתנגדים לבחירות; ח"כ גפני: "אולי זה ייטיב איתנו"

"אנחנו נעשה הכל, בכדי שלא יהיו בחירות", כך אומרים בכירים במפלגות החרדיות, שמתנגדים לפירוק הממשלה בגלל התאגיד. ח"כ גפני מבהיר כי למרות ההתנגדות - הם אינם חוששים מבחירות (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
גפני בבועדה, הבוקר (צילום: באדיבות המצלם)

"אנחנו נעשה הכל, אבל הכל, בכדי שלא יהיו בחירות", כך אומרים בכירים במפלגות החרדיות, שמתנגדים לפירוק הממשלה והליכה לבחירות אחרי שנתיים בלבד מאז הקמת הממשלה, אך ח"כ משה גפני מבהיר הבוקר (שני) כי למרות ההתנגדות - אינם חוששים מבחירות.

ראשי סיעות הקואליציה נפגשו אתמול (ראשון) לישיבה השבועית עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. לאחר דקות ארוכות, ביקש ליצמן לצאת מהחדר ולהשאיר את נתניהו ושר האוצר משה כחלון לשיחה אישית, דרעי נשאר עוד כמה דקות ויצא בייאוש.

בניגוד לדיווחים, דרעי וליצמן לא אמרו לנתניהו שלא יאפשרו לו ללכת לבחירות על התאגיד, אבל כן העבירו מסר שאינם תומכים במהלך "ההזוי" כלשונם. לא סתם ליצמן ודרעי היו המתווכים בין נתניהו לכחלון, יותר מכל שותפה אחרת בממשלה, ש"ס ויהדות התורה חוששים מבחירות.

גפני בוועדת הכספים, הבוקר (באדיבות המצלם)

"מבחינת דרעי וליצמן שיסגרו את התאגיד, זה לא מעניין אותם, להם חשוב שהממשלה תחזיק מעמד עוד שנתיים", אומרים מקורבים לשניים המעורבים בפרטי השיחות.

בש"ס הוסיפו כי "אריה אמר יותר מפעם אחת, גם בראיון לכם ב"כיכר השבת", לא תהיה ממשלה יותר טובה מהממשלה הנוכחית. החרדים כעת במצב הכי טוב. אריה אמר יותר מזה: 'עם עשרה מנדטים לא נשיג מה שמשיגים עם שבעה מנדטים'. וזה בלי לדבר על הנושא של המלחמות הפנים ספרדיות שיתפרצו שוב ונצטרך להילחם על השבעה מנדטים שיישמרו".

לדברי בכיר ב'יהדות התורה': "אם תהיה שאלה האם לסגור את התאגיד או ללכת לבחירות. החרדים יכריעו פה אחד - לסגור. עם כל הכבוד לכלי התקשורת אנחנו נמצאים כאן לשמור על עולם התורה והמשפחות החרדיות. לא בשביל העיתונאים".

גורם פוליטי בכיר סיכם: "נעשה הכל, אבל הכל, בכדי שלא נלך לבחירות. ננסה לשמור על ממשלה יציבה".

יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני פתח הבוקר (שני) דיון פגרה בוועדה ואמר כי מפלגתו מתנגדת לבחירות, אך לא תעמוד כאבן נגף אם זו ההחלטה. "אנחנו לא מאמינים שבחירות היא דבר הנכון, אבל אנו לא חוששים מכך ואם צריך - נלך שוב לבוחר. אנחנו האחרונים שמתנגדים לעניין הזה, אין לנו בעיה ללכת לבחירת, להיפך אולי זה אפילו ייטיב איתנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר