איכילוב: בן ואמו התפרעו, איימו ברצח ונעצרו

בן ואמו נעצרו בחשד כי התפרעו בבית החולים איכילוב בתל אביב מאחר ולטענתם קרובת משפחתם לא קיבלה טיפול נאות. הבן חשוד כי איים ברצח על הצוות הרפואי (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
איכילוב. ארכיון (צילום: Yossi Zeliger/Flash90)

בליל שישי האחרון, בני משפחה של מטופלת במחלקה פנימית בבית החולים איכילוב בתל-אביב, התפרעו במחלקה. בהוראת פרופ' רוני גמזו, מנהל בית החולים, הוזמנה משטרה למקום שעצרה שניים מבני המשפחה.

מ'איכילוב' נמסר כי "מדובר בחולה מבוגרת מאוד, במצב קשה עם מחלות מורכבות שמשפחתה נקטה באלימות פיזית ומילולית בשלוש מחלקות שונות בהן היא טופלה. במהלך תקופת אשפוזה שממשיכה גם כעת לקבל טיפול מסור מהצוות הרפואי, על אף ההתנהגות הפסולה של משפחתה שהפריעה למאושפזים, קיללה את האחיות והרופאים במחלקה ואף איימה ברצח על רופא במחלקה כשבת משפחה סיננה כלפיו 'אחד מאיתנו לא ישאר חי בסוף'".

מהמשטרה נמסר כי "בסוף השבוע התקבלה תלונה מבי"ח איכילוב על בן ואמו אשר החלו להתפרע בבית החולים מאחר ולטענתם קרובת משפחתם לא קיבלה טיפול נאות. צוות סיור אשר הגיע למקום עצר את החשודים - בני 37 ו-60 מתל-אביב, בחשד להתפרעות והפרעה לצוות הרפואי ובנוסף, הבן חשוד כי איים ברצח על הצוות הרפואי".

פרופ' גמזו אומר כי "בית החולים לא יסבול מקרים מסוג אלו ונוקט ביד קשה כלפי חולים ובני משפחותיהם שסוברים כי באלימות פיזית ומילולית נגד הצוות הרפואי הם ישיגו את מבוקשם ויפרקו את תסכולם. מותה של טובה קררו לצערנו לא שינה דבר בקרב הציבור כשגם אחרי הרצח המזעזע שלה, אנו ממשיכים לראות מידי יום גילוי אלימות ושנאה אותם לא נסבול.

"אני קורא למשטרת ישראל ולמערכת המשפט לנקוט ביד קשה נגד כל מי שיתנהל בצורה שחורגת מיחסי איש צוות ומטופל, להחמיר את הענישה ולשים סוף להפקרות איתה אנו מתמודדים לצערי מידי יום ביומו כי כיום הצוות הרפואי מגיע בחשש לעבודה ואת זה אסור לנו להשלים ולקבל בשום אופן".

במשטרה הוסיפו כי "משטרת ישראל תנקוט באפס סובלנות כלפי כל איום ובריונות על עובדי ומשרתי ציבור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר