בזכות שופטי בג"ץ

בסאל גטאס יקבל 2000 ש"ח מ... ברוך מרזל ובן גביר

נדחתה עתירתם של אנשי הימין הקיצוני, בהם גם בן גביר, גופשטיין ובן ארי, נגד הסדר הטיעון נגד הח"כ הפורש שסייע למחבלים כלואים, ואף הושתו עליהם הוצאות משפט (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
בן גביר ומרזל. ארכיון (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

אנשי 'עוצמה לישראל' איתמר בן גביר, מיכאל בן ארי, ברוך מרזל ובנצי גופשטיין ישלמו לח"כ הפורש באסל גטאס (הרשימה המשותפת) הוצאות משפט בסך אלפיים שקלים. כך קבעו אמש (ראשון) שלושת שופטי בית המשפט העליון מני מזוז, יורם דנציגר ועוזי פוגלמן.

את הפסיקה הזו נתנו שופטי בג"ץ כחלק מדחיית העתירה שהגישו ארבעת אנשי הימין הקיצוני נגד גאטס, היועץ המשפטי לממשלה ופרקליטות המדינה, בכדי לבטל את הסדר הטיעון המקל לטענתם שנחתם עם גאטס, לפיו יתפטר מהכנסת ויושתו עליו שנתיים מאסר בגין הברחת הטלפונים הסלולרייים למחבלים הכלואים.

שלושת שופטי בג"צ כתבו בנימוקי החלטתם, כי העתירה נדחית מטעמי שיהוי וכן משום שההסדר כבר נחתם. "אנשי עוצמה ישלמו הוצאות משפט של 2000 ש"ח לבאסל גטאס ועוד הוצאות משפט על סך של אלפים ש"ח לפרקליטות", הוסיפו השופטים.

בתגובה, תקף מיכאל בן ארי ואמר: "התשלום למחבל גטאס, תואם לחוקי סדום, גם שם בית המשפט פסק שהקורבן צריך לשלם למי שתקף אותו. מזוז הציב את בית המשפט העליון כשליח של ארגוני טרור ובחזית נגד אזרחי ישראל".

"שוב נחשף הפרצוף האמתי של בית המשפט העליון. מזוז הוא משרתם של אנשי השמאל והמחבלים, אין צדק ליהודים ולמתנחלים בבית המשפט הגבוה לצדק", הוסיף בנצי גופשטיין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר