הארוחה המדהימה בעולם?

לאניני טעם ואמיצים: מסעדה מרחפת מעל פני הים

ספינת הנופש החדשה של חברת "סלבריטי קרוז", מציעה - בין שאר חידושים רבים ואטרקטיבים - חוויה קולינרית ייחודית על גבול האקסטרים בתוך מסעדה המרחפת בגובה רב מעל פני המים. מעורר תאבון או בחילה? אתם תשפטו (בעולם)

(צילום: Celebrity Edge)

אם היו שואלים אותנו למי נעניק את התואר "מתחם ההסעדה המדהים בעולם", היינו בוחרים ללא ספק במסעדה שאכן זכתה בו. רק תדמיינו את החוויה: מסעדת גורמת המרחפת מעל פני הים, נשמע חלום? ובכן הוא בהחלט קיים במציאות. ספינת הנופש החדשה של חברת "סלבריטי קרוז", הנקראת "Celebrity Edge", מציעה - בין שאר חידושים רבים ואטרקטיבים - חוויה קולינרית ייחודית על גבול האקסטרים בתוך מסעדה המרחפת בגובה רב מעל פני המים.

מדובר במתחם גדול ויוקרתי המחובר בצידו הפנימי למנוף חיצוני לספינה ומאפשר לכ-90 סועדים לטעום לצד הטעם הערב של המנות המושקעות גם את טעם ההתרגשות והפחד. אורחי מסעדת "השטיח המעופף", שגודלה כגודל מגרש טניס מתבקשים להשאיר את חפציהם יקרי הערך בתוך הספינה, כדי שלא יעופו ברוחות החזקות המלוות את הארוחה.

האטרקציה הזו, גם אם היא מציעה את המסעדה המרחפת הראשונה מסוגה, אינה חידשה את הקונספט של אטרקציה היוצאת מגבולות הספינה. כמה מספינות הטיולים כבר הציגו בעבר "קפסולה מרחפת", שהיא מעין גלגל ענק היוצא מגבולות הפינה ומטייל מעל פני המים.

נקווה רק שהסועדים ב"שטיח המעופף" לא יחטפו את הבחילה והסחרחורת שמלוות לעיתים את החוויה בגבהים, ויצליחו להנות גם מהחלק הקולינרי של החוויה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר