הטיפ המפתיע שיגלה לכם אם הביצה מקולקלת בלי סיכונים

ביצה מקולקלת היא ללא ספק דבר שכולנו מעדיפים להמנע ממנו. הבעיה היא שביצים נוטות לשמור את סודן בתוך הקליפה ואינן מפיצות ריח רע המעיד על רקבון לפני שתפתחו אותן. אז קבלו טיפ פשוט וחינמי שיעזור לכם לגלות בקלות וללא סיכונים מה מצב הביצה

(צילום: שאטרסטוק)

בניגוד לפירות, גבינות ושאר ירקות שמגלים לכם את מצב ה'אכילות' שלהן באופן שלא משתמע ל-2 פנים הרבה לפני שתגלו זאת באמצעות טעימה, ביצים נוטות לשמור את סודן בתוך הקליפה ואינן מפיצות ריח רע המעיד על רקבון לפני שתפתחו אותן. כשזה קורה, מדובר בחוויה בכלל לא נעימה בלשון המעטה, שלא לדבר על מצב בו גיליתם זאת רק אחרי הביס הראשון.

ביצה מקולקלת היא ללא ספק דבר שכולנו מעדיפים להמנע ממנו, אז נכון שיש את התאריך הורוד (כן, זה שנמרח ומשתרבב אל הביצה ואחראי על רוב הפעמים בהן זרקנו את הביצה מחשש לדם) שאמור לגלות לכם עד מתי 'עדיף להשתמש לפני', אבל בינינו, בעלי החברות בהחלט 'מחמירים' בטווח הטריות שהם מסמנים, ספק מתוך דאגה לשלומכם, יותר בכיוון של - לגרום לכם לקנות חדש.

אז במקום לסמוך על התאריך המסומן בעיניים עצומות ולהפסיד מוצר תקין בהחלט, קבלו טיפ פשוט וחינמי שיעזור לכם לגלות בקלות וללא סיכונים מה מצב הביצה.

כל מה שאתם צריכים זה: ביצה וקערת מים (או כוס). אפילו את חוש הריח שלכם אינכם צריכים לחדד.

מבחן הביצה (שאטרסטוק)

בתמונה שלמעלה תוכלו לראות שתי ביצים בשתי כוסות שונות, כשאחת צפה אל פני המים והשניה שוקעת אל קרקעית הכוס. הביצה שנוגעת בקרקעית היא ביצה טריה וזו שצפה ועולה היא ביצה ישנה ומן הסתם מקולקלת.

הכלל אומר שככל שהביצה תצוף יותר, היא ישנה יותר. הטריה ביותר תשקע אל הקרקעית, ביצה בת שבועיים תצוף מעט מעליה והישנה ביותר תצוף לגמרי אל קו המים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר