פרשת מתנות נוספת?

דיווח: "העורך דין המסתורי רכש חליפות לבנימין נתניהו"

על רקע החקירה ב'תיק 1000' - מתנותיהם של מילצ'ן ופאקר - מקורבו של איש העסקים יורם יוסיפוף שנפטר לפני כמה חודשים, מתאר ב'גלובס' רכישת חליפות יוקרה על ידו בשביל ראש הממשלה (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
יוסיפוף, ונתניהו בתקופה המדוברת, כשר האוצר בממשלת שרון (צילום: דן בלילטי, ynet / פייסבוק, צילומסך)

איש העסקים המסתורי עו"ד יורם יוסיפוף המנוח, שחי במשך שנים ארוכות בלונדון ונפטר לפני כחצי שנה כשהוא מותיר אחריו חובות בהיקף לא ידוע ונכסים רבים, רכש בעבר מתנות שהועברו אל ראש הממשלה בנימין נתניהו - כך מפרסם העיתון 'גלובס'.

לא מדובר באירועים שהתרחשו בשנים האחרונות, אלא בתקופה שבה נתניהו היה שר אוצר בממשלת שרון השניה ולאחר מכן יו"ר האופוזיציה, באמצע שנות האלפיים.

מקורב ליוסיפוף מצוטט ב'גלובס' כשהוא מספר, כי יוסיפוף המנוח שלח את מקורבו שעבד תחתיו לרכוש בגדי יוקרה מחנות "אופנת סגל" בתל אביב, ואלו הועברו במלון דן פנורמה בת"א אל נתניהו, באמצעות נהגו.

"יורם שלח אותי, 'לך תביא חולצות לביבי מאופנת סגל'. חולצות מיוחדות. הלכתי, הבאתי את זה מסגל, הבאתי את זה לנהג שלו, אני זוכר ב'דן פנורמה' (מלון בתל-אביב - ח' מ'), אני זוכר למעלה. לא הבאתי לביבי ישירות ביד. הבאתי לנהג. זה משהו שסגרו, ואני הבאתי לנהג", אומר המקורב.

אופנת סגל היא בית אופנה יוקרתי שקיים כבר יותר מ-70 שנה ועוסק בעיקר בחליפות יוקרה לגברים ובאופנה מחוייטת.

ההיכרות בין נתניהו לבין יוסיפוף נוצרה כנראה דרך איש העסקים רוני מאנה, שותפו לשעבר של יוסיפוף בתחום נדל"ן, שהיה שנים רבות מקורב מאוד לבני הזוג נתניהו ונחשב לאיש סודם, עד לפיצוץ שאירע ביחסים ביניהם ושהחל סכסוך מתוקשר/

יורם יוסיפוב ורוני מאנה (צילום: טל שחר, ynet)

עוד עולה מדברי המקורב ב'גלובס', כי יוסיפוף ניסה לתווך בין מאנה לבין נתניהו. לדבריו, יוסיפוף טס ארצה במיוחד לפני כ-3 שנים על מנת לתווך בין השניים. "הלכנו לילה אחד לשמה (ביתה של משפחת נתניהו בקיסריה). אל תשכח שרוני נתן דברים לבית הזה - נתן בגדים, דברים, הופעות, דברים כאלה, הטבות כאלה - לגברת, לילדים", הוא טוען.

כזכור, מאנה סיפר לאחרונה בראיון לחדשות 2 כי "החברות עם שרה כרוכה במתנות... צריך תמיד לרצות אותה. זו נתינה אינסופית. ביום ההולדת רכשנו עבורה צמיד, אנחנו ועוד שלושה אנשים - והיא לא הסתפקה בזה". מטעמם של נתניהו נמסר אז בתגובה לדבריו: "בחלוף שנים כה רבות של נתק, אנו מאחלים למאנה שימצא סוף סוף דרך להגיע לטלוויזיה לא על גבם של ראש הממשלה ורעייתו. רוני, Get a Life!".

תוגבתו של רוני מאנה: "מעולם לא היה קשר ישיר בין בנימין נתניהו ליורם יוסיפוף". הוא אף מכחיש את דברי מקורבו של יוסיפוף, לפיהם זה שימש כמתווך בין בני הזוג נתניהו לבינו.

מטעמו של ראש הממשלה נתניהו נמסר ל'גלובס': "הדברים אינם נכונים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר