אחרי ווייז

תנסו: הפיצר החדש של פייסבוק-מסנג'ר

התכונה החדשה זו שתגרום שהפרטנר לשיתוף שלך יידע בדיוק איפה אתם. על ידה אף תוכלו לסייע לקבוצת חברים שקבעו להיפגש במקום צפוף למצוא אחד את השני (דיגיטל)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
החברים על מפת המיקומים בתכונה החדשה (צילום: מתוך סרטון הדרכה של פייסבוק)

יתכן ובקרוב לא נפגוש עוד בשאלות מהסוג של "איפה אתה?" ו"מתי אתה מגיע?", שאנחנו רגילים להפנות לבני משפחה ולחברים לפני שאנחנו נפגשים עימם.

אתמול (שני) הוסיפה אפליקציית פייסבוק-מסנג'ר - אפליקציית הצ'אט - תכונה חדשה: "שיתוף מיקום בזמן אמת", באמצעותה יתאפשר לכם לשתף עם חבר פייסבוק שלכם, למשך שעה שלימה, את מיקומכם על גבי מפה, והוא גם יוכל לעקוב אחריכם.

תכונה חדשה זו תגרום לכך שהפרטנר לשיתוף יידע בדיוק איפה אתם כשאתם חוזרים הביתה מהעבודה. על ידה אף תוכלו לסייע לקבוצת חברים שקבעו להיפגש במקום צפוף למצוא אחד את השני.

כדי להפעיל את התכונה המדוברת, הזמינה באנדרואיד ובאייפון, צריך למצוא וללחוץ על אייקון המיקום בחלון השיחה עם החבר. יצויין, כי ניתן יהיה לבטל את השיתוף גם לפני 60 הדקות.

בכך מצטרפת פייסבוק לאפליקציית הניווט וייז, שכבר כוללת אפשרות זו. בימים האחרונים השיקה גם "גוגל מפות" פיצ'ר דומה שבאמצעותו ניתן לשתף עם איש קשר את מיקומכם לאורך זמן. על פי דיווחים, גם וואטסאפ עשויה להוסיף בקרוב אפשרות שכזו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר