סגירת האמוניה

העובדים החוששים חסמו את צומת עזריאלי

מאות עובדי חיפה כימיקלים שחוששים שיפוטרו בקרוב בשל הכוונה לרוקן את מיכל האמוניה בחיפה חסמו למשך כשעה את צומת עזריאלי בתל אביב במחאה נגד ראש הממשלה (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

מאות עובדי חברת חיפה כימיקלים חסמו הבוקר (שלישי) למשך כשעה את צומת עזריאלי בתל אביב במחאה על הכוונה לפטר אותם במסגרת מאבק הנהלת החברה בסגירת מכל האמוניה. כתוצאה נחסמו גם העליות והירידות במחלף השלום. כעבור שעה נפתחו הצירים מחדש על-ידי המשטרה, שהופתעה מהמהלך של העובדים שנשמר בסוד.

העובדים נאבקים באיומי ההנהלה לפטר אותם בעקבות הוראת בית המשפט לסגור את מכל האמוניה ולרוקן אותו לגמרי עד 1 באפריל. מחר אמורה הנהלת החברה למסור לבית המשפט המחוזי בחיפה תוכנית לריקון מלא של המכל.

המשא ומתן בעניין העובדים נקלע למבוי סתום, והם החריפו את המאבק. במודעה שפורסמה היום בכלי התקשורת נכתב: "אדוני ראש הממשלה, הצילו. סגירת מפעל חיפה כימיקלים, בצפון ובדרום, שולחת אותנו, 1500 משפחות, לרחוב ערב חג הפסח. אתה מחזיק את המפתח לפתרון. רק אתה יכול לעצור את הסיוט הזה ולהציל אותנו".

מהמשטרה נמסר כי "מדובר בהפגנה לא חוקית אשר גרמה לסגירת הצומת על מנת לא לסכן חיי אדם. כרגע המפגינים פונו והצומת נפתח חזרה לתנועה".

למי שתהה היכן הסוסים שנועדו לפינוי צמתים חשובים וגדולים יותר מכיכר השבת בירושלים, אל דאגה בהפגנות החרדים הבאות תוכלו לצפות שוב בסוסים בפעולה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר