תמיכה מאשת רה"מ

הגב' שרה נתניהו לחיילים חרדים: "מרגישה אמא שלכם"

רעיית ראש הממשלה חילקה תלושים לחיילים בודדים והביעה תמיכה בחיילים החרדים שסופגים בימים אלו מתקפות מקיצוני המגזר: "אני מעריכה אתכם. מרגישה אמא של כולכם" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הגב' שרה נתניהו (צילום: Roy Alima/FLASH90)

רעיית ראש הממשלה הגברת שרה נתניהו, העניקה היום (שלישי) תלושי חג לחיילים בודדים וממשפחות מועטות יכולת בסך של למעלה מחצי מיליון ש"ח - תרומת "קרן היסוד" ובשיתוף עמותת "בית חם לכל חייל" ואגף כוח אדם בצה"ל. במהלך האירוע, העבירה הגברת נתניהו מסר לחיילים החרדים שמותקפים בימים אלו על ידי קיצוניים, והביעה בהם תמיכה.

יצויין כי זאת הפעם השישית שבה הגברת נתניהו מקיימת התרמה מסוג זה למען החיילים. נתניהו נפגשה עם החיילים באופן אישי ושוחחה איתם ממושכות כדי להכיר את סיפוריהם האישיים - סיפור עלייתם ארצה וגיוסם לצה״ל.

בדברים שנשאה באירוע אמרה נתניהו: "לחיילים ולחיילות שלנו - תודה לכם שאתם שומרים עלינו. המסורת של עמנו בפסח הפכה בשבילי למסורת אישית של סיוע בארוחות חג לחיילים הבודדים ולחיילים ממשפחות שקשה להן להגיע לארוחות חג. השנה גם התגייסתי לסייע לניצולי שואה, שבמקרה שמעתי שהולך להתבטל סדר פסח גדול שהם משתתפים בו, מפאת חוסר תקציב. יחד עם מודי זנדברג מ״קרן היסוד״ השגנו את התרומה ויהיה להם ליל הסדר".

בנימין נתניהו מגבה את החיילים החרדים (צילום: המטה החרדי בליכוד)

"בחגים וביום-יום, כשאני מלווה את החיילים הבודדים, אני נתקלת בסיפורים מאוד מרגשים - במיוחד כשאני פוגשת את החבר׳ה של גרעין צבר, אותם אני מכירה מדי שנה כשהם עולים לארץ ומתגייסים לצה״ל. אני מכירה אותם דרך בני אבנר שהיה ש״ש בצופים ועזר לי להכיר את גרעין צבר. הכרתי אתכם והתיידדתי. כל שנה אני פוגשת אתכם כשאתם מגיעים לארץ. אני יודע שכל אחד מכם עוזב בית ומשפחה ולימודים, עוזב תנאים נוחים ומגיעים להתגייס לחיל קרבי. זה תמיד נורא מרגש אותי. כשאני אתכם על הבמה אני תמיד זוכרת שלכל אחד מכם יש אמא, אבא ומשפחה".

"לפעמים זה נהיה נורא מוחשי. כאן בארץ פגשתי חייל בשם שון, שעלה מאוסטרליה ובביקור האחרון שלנו באוסטרליה אמו ניגשה והעבירה לי תמונה שלי עם בנה החייל. היא כתבה לי: ״שרה היקרה, כמו שאת חיבקת את הבן שלי, הייתי רוצה גם לחבק אותך. אמא של חייל בודד".

"זה כל כך נגע ללבי ואני תמיד זוכרת שלכל אחד מכם יש משפחה שדואגת ואוהבת אתכם. אתם אולי נקראים חיילים בודדים, אבל אתם לא בודדים - כי אנחנו אתכם. אנחנו מעריכים אתכם, מעריצים אתכם".

"אני פונה גם לחיילים שמגיעים מהמגזר החרדי - אני מעריכה אתכם. אני לא רוצה להיכנס לעניינים הפוליטיים, אבל אני מעריכה כל אחד שבתנאים לא הכי טבעיים מגיע להתגייס יחד עם כל הבנים שלנו. אני אמא לחייל קרבי אבל אני מרגישה אמא של כולכם. המון תודה בשם כולנו - חג שמח ותשמרו על עצמכם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר