מול האירופאים: הנערה שנשרפה על ידי מחבלים

איילה שפירא, שנפצעה קשה ונשרפה בפניה מפגיעת בקבוק תבערה בדצמבר 2014, הגיעה לחנוכת שדולת ידידות למען יהודה ושומרון בפרלמנט האירופי ונשאה דברים (חדשות, וידאו)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: מועצת שומרון)

כ-15 חברי הפרלמנט האירופי וכ-150 בני אדם נוספים הגיעו היום (שלישי) לאולם המרכזי של בניין הפרלמנט האירופי בבריסל לכנס חנוכת "קבוצת הידידות למען יהודה ושומרון" בפרלמנט.

הנערה איילה שפירא, שנפצעה קשה ונשרפה בפניה מפגיעת בקבוק תבערה בדצמבר 2014, הציגה במושב שנערך לאחר מכן את סיפורה האישי, והתייחסה להעברות כספים מהאיחוד האירופי שמגיעים בסופו של דבר לטרור: "לפעמים כשאתה חושב שאתה תורם לשלום, אתה בעצם מממן מלחמה".

פטר מאך, חבר הפרלמנט האירופי וראש קבוצת הידידות, אמר: "החלטנו להקים קבוצה חדשה בפרלמנט האירופי - קבוצת הידידים של יו"ש, מכיוון שאנו רוצים ליידע את הציבור ואת חברי הפרלמנט הזה לגבי השימוש בכספי משלם המסים האירופי לתמיכה בטרור בישראל, וליידע אותם לגבי העובדה שבזמן שסחורות פלסטיניות נכנסות לאירופה ללא מיסוי, דווקא על המוצרים של היהודים כן כופים מיסוי. אנחנו רוצים ליידע את הציבור ואת חברי הפרלמנט לגבי חוסר ההגינות הזו ואנחנו רוצים לפעול יחד על מנת לבטל את המיסוי על סחורה יהודית ולשים קץ למימון התומך, במישרין או בעקיפין, בטרור בישראל וביו"ש בפרט".

יוסי דגן מעדכן מאירופה

בשיחה ל"כיכר השבת", מסביר ראש מועצת שומרון יוסי דגן כי "מזה זמן רב מדברים עלינו, אבל לא מדברים איתנו. הגענו לכאן כדי לשנות את המצב הזה וכדי לקדם באמצעות הקבוצה הזו את זכויות האדם של תושבי יהודה ושומרון הישראלים ששום דבר לא ברור מאליו עבורם - מהזכות לבנייה וגידול טבעי ועד הזכות לרפואת חירום סדירה, שום דבר לא ברור מאליו. זו תופעה חמורה וקבוצת הידידות תילחם על הנושא הזה כמו על נושאים אחרים מתוך כותלי הפרלמנט".

באירוע הקמת השדולה השתתף התמים שניאור זלמן ובר, שאומר ל'כיכר השבת' כי "מדובר באירוע של קידוש השם ויותר מכך הצגת המציאות בישראל, לראשונה בפני חברי הפרלמנט האירופי שמשגרים הודעות גינוי רבות נגד ישראל בתדירות רבה מבלי שהם יודעים את המציאות בשטח. הדברים המרגשים שהשמיעה איילה, ריגשו את הקהל הגדול שנכח באולם ודמע לנוכח סיפורה המצמרר, שמוכיח גבורה יהודית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר