ביוזמת הת"תניקים

רשת האופנה פרסמה ב"הפלס" - אוימה בחרם והתנצלה

לאחר שבעיתון 'הפלס' של 'הפלג' הופיע פרסום של רשת 'אקסוס', יזמו מנהלי ת"תים בישיבות ביטול עסקאות בהיקף ענק עמה, לקראת חג פסח, והרשת התנצלה: "אנו נשמעים לגדולי ישראל" (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

רשת האופנה אקסוס היתה אמורה לגזור קופון שמן בערבו של פסח זה, לאחר עסקאות רבות שהיא חתמה עם עשרות מנהלי ת"תים (תומכי תורה) בישיבות ברחבי הארץ, במסגרתם אלפי בני ישיבות ואברכים רוכשים ביגוד מוזל לכבוד החג.

אך הפרסום הבוקר (רביעי) של רשת האופנה ב'הפלס', ביטאון 'הפלג הירושלמי', איים לסכן את כל זה: בעקבותיו, הודיעו לה מנהלי הת"ת בישיבות רבות - מיר ברכפלד, חברון, בית מתתיהו, בית מדרש עליון, קול תורה, מאור התלמוד, בית שמואל ועוד - על ביטול העסקאות הללו.

לפי אחד מיוזמי המהלך, כפי שהסביר ל"כיכר השבת", כך היתה השתלשלות האירועים: "לאחר שבשבוע שעבר אקסוס פרסמו ב'יתד נאמן', הם חטפו מסכת הטרדות מצד פעילי 'הפלג', שהסכימו להפסיק את זה רק אם אקסוס תפרסם גם בעיתון שלהם, בעלות של 1000 שקל".

הודעת ההתנצלות של אקסוס

יודגש, כי גורמים המקורבים ל'הפלס' מכחישים לחלוטין את הדברים.

כך או כך, גורם המקורב לגדולי ישראל ניהל מגעים עם מנהלים ברשת, במטרה להרגיע את הרוחות ולהגיע להבנה, ואכן 'אקסוס' פרסמה הודעת התנצלות על הפרסום בהפלס, והעסקאות ניצלו.

וזו ההודעה שהוציאה הנהלת הרשת: "אנו, רשת חנויות אקסוס, נשמעים לגדולי ישראל ומתנצלים על הפגיעה שנעשתה בשוגג על ידי מחלקת הפרסום. אנו מתחייבים כי הדברים לא יישנו בעתיד".

כזכור, גדולי ישראל פרסמו לפני כשלוש שנים מכתב הקורא להימנע מתמיכה או פרסום בביטאון 'הפלג'. "הוא מחלל שם שמים ומפיץ שנאה. אסור לפרסם בו", נאמר במכתב עליו חתמו מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן, הגר"ח קנייבסקי והגרי"ג אדלשטיין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר