עדויות מהזוועה בטבריה

"הרוצח הלך עם הראש של אשתו כאילו זו קסדה"

הרוצח, שהסתובב ברחוב העיר עם ראשה הכרות של אשתו, השתייך לאחת הקהילות המוכרות בעיר, ומדיווחי השכנים עולה כי הוא גר צדק שעלה מרוסיה. עדויות קשות ומזעזעות (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
זירת הרצח (צילום: אביהו שפירא, ynet. תמונה ראשית: דוברות המשטרה)

הרצח המזעזע בטבריה: עדי ראיה מספרים על הרגעים הדרמטיים והמזעזעים בהם הסתובב הבוקר (רביעי) הרוצח, בעל חזות חרדית, עם הגולגולת של גרושתו ברחובות העיר תוך כדי שהוא צועק "רצחתי את עמלק".

ויסאם דראושה, אחד מהעדים בזירה, סיפר לכלי התקשורת: "חשבתי שהוא הולך עם ראש של בובה, לא הבנתי מה זה. הוא עמד ליד פח אשפה והתחיל להבעיר את הראש".

דראושה המשיך לספר על הרגעים המזעזעים: "הוא ניגש אלי כאילו כלום. רגיל. אמר לי, 'תקרא למכבי האש כי יש לי שריפה ואני לא מצליח לכבות'. נתתי לו את הטלפון, אבל הוא אמר לי 'תתקשר אתה'. הוא החזיק את הראש מתחת לזרוע, עטוף במגבת. כמו קסדה. בהתחלה לא הבנתי מה זה. חשבתי - ראש של בובה".

ילדים חרדים בסמוך לזירת הרצח (צילום: מתוך ynet)

לדבריו: "אחר כך ראיתי שהוא מכוסה בדם. שאלתי אותו מה זה הדם הזה, אמרתי לו שאתקשר למשטרה והוא התחיל להתרחק ממני. הוא שם את הראש מאחורי הפח וניסה להדליק אותו, אבל הוא רעד ולא הצליח להדליק את הגפרור".

"הוא לא אמר שום דבר. גם כשהמשטרה הגיעה, הוא פשוט הושיט ידיים והם שמו לו את האזיקים", סיפר עד הראייה.

יצוין, כי הרוצח, עולה מרוסיה, התגרש מהנרצחת לפני כשבועיים וחברותיה סיפרו כי היא דיברה על החשש שלה שהוא ירצח אותה. השכנים הוסיפו, כי מדובר בגר צדק שהשתייך לאחת הקהילות המוכרות בעיר.

כמו כן, הוא אושפז לפני זמן לא רב בבית חולים לחולי נפש, ושוחרר בהמלצת פסיכיאטר שאבחן כי אינו מסוכן לציבור.

לאחר הרצח אמר יוסי בן דוד, ראש העיר טבריה: "הכתובת היתה על הקיר, שירותי בריאות הנפש יכלו למנוע זאת. הם ידעו את מצבו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר