ידיח מקרבו

כן, לפעמים גם המדיח צריך שמשהו ינקה אותו

לפני הפסח, שכל הבית מצוצחצח וכל פינה אפילו הכי קטנה נקייה מאבק ולכלכוך, עומד מדיח הכלים לבדו. איך מכשירים את המדיח לפסח ומסירים את השומן והאבנית שמצטברים בתוכו כדי שגם הכלים ייצאו מבריקים יותר? (צרכנות, שיווקי)

לפעמים גם המדיח צריך שמשהו ינקה אותו. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

אחרי כל ארוחה גדולה, תמיד מגיע השלב הכי פחות מהנה: שטיפת הכלים. אם בעבר הכיורים היו מחכים לנו בסבלנות עד שנואיל בטובנו לנקות כמה מהכלים ולשחרר אותם מעול הלכלוך, היום מדיחי הכלים כבר פשטו בבתי ישראל. לשים ולהוציא נקי.

אבל לפני הפסח, שכל הבית מצוצחצח וכל פינה אפילו הכי קטנה נקייה מאבק ולכלכוך, עומד מדיח הכלים לבדו. בבדיקה מעמיקה מגלים כי גם מכשירי חשמל שנועדו לנקות, צריכים הם בעצמם להתנקות מדי פעם.

במהלך השימוש החוזר, מצטברים שומן ואבנית בין חלקי המדיח שלא רואים אותם בין אם במסננים, משאבות המים או הצנרת. מעבר לאסתטיקה וההיגיינה, הצטברות של שומן ואבנית יכולה גם לגרום נזק למדיח הכלים לטווח ארוך.

אכן, גם פוסקי ההלכה שמו דעתם על ניקיון מדיח הכלים שיש לנקותו היטב לפני הפסח, ולכן צריכים לוודא שאכן מדיח הכלים גם מוכן לפסח. כך גם פסק מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל לגבי מדיח כלים: "ינקה אותו היטב, ואחר כך יפעיל אותו כשהוא ריק ללא כלים על פעולת הרתחה עם חומרי ניקוי".

מדיח מבריק וכשר

כדי לקבל לפני הפסח מדיח מבריק וכשר, שגם יוציא את הכלים נקיים יותר, מציעים ב'פיניש' את מנקה מדיח הכלים עם הפעולה הכפולה: השכבה הכחולה-צהובה מסירה את השומנים, והשכבה השקופה מסירה את האבנית שמתחבאת במדיח.

מדיח מבריק במיוחד עם 'פיניש'. פשוט וקל. צילום: יחצ

עם המוצר של 'פיניש', המותג המוביל בעולם בתחום מוצרי הנקיון למדיחי כלים, תראו תוצאות כבר לאחר השימוש הראשון, והשימוש בו הוא פשוט ביותר בשלושה שלבים: 1. מסירים את המדבקה, 2. מניחים את הבקבוק במדף התחתון של המדיח כאשר הפתח פונה כלפי מטה. 3. מפעילים את המדיח ריק מכלים בתכנית הדחה של מינימום 65 מעלות.

המוצר נועד לשימוש חד-פעמי ומומלץ לשימוש פעם בחודש, ותוכלו לבחור בין שני סוגי ניחוחות: רגיל ולימון בכל רשתות השיווק, הפארמים והחנויות המתמחות.

כדי שהכלים ייצאו בוהקים ומצוחצחים, צריך לשמור גם על מדיח כלים נקי ומבריק ובמיוחד אם רוצים להכשירו לפסח. עם המוצר של 'פיניש' זה פשוט וקל.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר