'תיק 2000'

הסתעפות נוספת לפרשה: מו"ל מעריב מסר עדות

דיווח: המו"ל אלי עזור, שבבעלותו חברת 'צ'רלטון' המחזיקה בזכויות שידור של משחקי ספורט, נקרא להעיד באשר לחשד כי נתניהו תכנן להעניק לנוני מוזס ערוץ ספורט חדש (משטרה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אלי עזור. ארכיון (צילום: Moshe Shai/FLASH90)

במסגרת 'תיק 2000', בו נחשדים ראש הממשלה בנימין נתניהו ומו"ל 'ידיעות אחרונות' נוני מוזס, העיד לפני כחודשיים מו"ל 'מעריב' אלי עזור משרדי יחידת להב 433. כך נודע היום.

הרקע לעדות, לפי פרסום באתר 'וואלה', היא בדיקת המשטרה אם נתניהו שקל להעניק למוזס ערוץ ספורט חדש, ייעודי למשחקי ליגות הכדורגל הישראליות, ללא מכרז ובבעלות קבוצת יזמים - בהם מוזס עצמו. עזור, שבבעלותו חברת 'צ'רלטון' המחזיקה בזכויות השידור של משחקים רבים בליגת העל הישראלית ובליגות אירופיות, נקרא לפיכך למסור עדות בענין זה.

כזכור, במרכז פרשה זו עומד החשד כי נרקם לכאורה הסכם חשאי בין נתניהו למוזס לפרסום אוהד עבור ראש הממשלה בכלי התקשורת בבעלותו של המו"ל הוותיק, בתמורה לקידום חוק 'ישראל היום' שנועד לצמצם את כוחו.

לפני כחודשיים עדכן מפכ"ל המשטרה רב ניצב רוני אלשיך כי חקירות נתניהו - הכוללות גם את 'תיק 1000' - נמצאות לקראת סיום וכי המשטרה מצידה די מיצתה את שעליה לעשות בפרשות סבוכות אלו.

אלא שככל שחולף הזמן נראה, כי יידרש עוד זמן לא מועט עד שחוקרי המשטרה יוכלו להכריז על השלמת החקירה והעברת פרטיה - עם המלצותיהם - להחלטת היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר