"שינוי לטובה"

ליצמן ביקר במרכז הרפואי ברזילי: "ניכרים המשאבים המושקעים"

מנכ"ל המרכז הרפואי ברזילי סקר בפני שר הבריאות יעקב ליצמן את החידושים בברזילי ואת המחלקות הממוגנות ובהם חדר המיון הממוגן שצפוי להיחנך בקרוב: "אני יודע עם מה אתם מתמודדים ואסייע לכם" (בריאות, שיווקי)

ליצמן במרכז הרפואי ברזילי: "ההשקעה ניכרת". (צילום: יחצ)

שר הבריאות יעקב ליצמן ביקר במרכז הרפואי ברזילי באשקלון והתרשם מקרוב מתנופת ההתפתחות של המרכז הרפואי ומהטיפול המקצועי הניתן למטופלים.

השר ליצמן שהגיע מלווה בבכירי משרדו סייר במחלקות החדשות והממוגנות הנבנות בבית החולים, שוחח עם אנשי הצוות הרפואי ועם המטופלים ושיבח את הפעילות המקצועית במיון.

מנכ"ל המרכז הרפואי ד"ר חזי לוי סייר עם השר ואנשיו וסקר בפני השר את ההתחדשות הטכנולוגית והתשתיתית במחלקות השונות במרכז הרפואי כאשר לאחרונה מצוי ברזילי בתנופת שיפוצים והתחדשות במיטב הציוד הטכנולוגי המתקדם וזאת לצד בכירי אנשי המקצוע הפועלים במרכז הרפואי.

בישיבת עבודה מקצועית שנמשכה שעה ארוכה הועלו הסוגיות השונות כשהשר מצדו התחייב לסייע למחלקות הממוגנות החדשות בברזילי ובהם חדר המיון הממוגן שצפוי להיפתח בחודשים הקרובים.

מנכ"ל בית החולים הציג בפני השר את בשורת בניין השיקום החדש אשר יפתח תוך שנתיים. הוא הציג את המחסור בשירותי שיקום בנגב ומחסור במיטות לשיקום בכלל ושיקום נשימתי בפרט.

השר הביע את תמיכתו המלאה בהקמת פרויקט השיקום החדש ובהקמת כשש מיטות להנשמה ממושכת ושיקום נשימתי. בית החולים גם גייס משאבים לבניית פגייה מודרנית וחדשה והבנייה תתחיל בשנה הבאה.

שר הבריאות הציג בפני הנהלת המרכז הרפואי את חזונו בתחום הבריאות בדגש על חדרי המיון בו יוכנסו שיפורים רבים שיאפשרו למטופלים לקבל את השירות המיטבי והמהיר בחדרי המיון ברחבי הארץ.

ליצמן ציין בפני הנהלת ברזילי "בסיור שערכתי ניכרים המשאבים שהושקעו בבניין. אני יודע עם מה אתם מתמודדים, ונסייע לכם בהתמודדות זאת".

השר דחף להקדים ככל שניתן את פתיחת הבניין החדש ובעיקר את המיון הממוגן .מנכ"ל המרכז הרפואי ד"ר חזי לוי הודה לשר על הביקור ואמר "אני סמוך ובטוח שכבר בקרוב יחושו התושבים את השינוי לטובה במערך הבריאות".

מנכ"ל המרכז הרפואי ברזילי הודה לשר על תמיכתו בבית החולים וביקש מהשר ובכירי המשרד לתמוך וסייע בהגשמת החזון למען טיפול אופטימלי בתושבי האזור ובשיתוף פעולה עם בית החולים אסותא שיפתח את שעריו עד סוף 2017.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר