חאלס עם זה

נכנסה לכלא כי שמעה את אותו שיר ב'לופ'

בני הזוג טידמארש מתגוררים בפרבר האנגלי אותו היינו רוצים לכנות כ'רגוע', אלמלא התגוררה שם השכנה מהסוג הגרוע ביותר. לאחר שזו הטרידה אותם בהשמעה בלתי פוסקת של השיר האהוב עליה, הם לא עברו על כך בשתיקה. העונש: 8 שבועות מאסר בפועל. הנזק: כל השכנים מחקו את השיר מהפלייליסט (מעניין)

(צילום: שאטרסטוק)

בדרך כלל הנטיות המוזיקליות של השכנים שלנו לא אמורות להפריע לנו, אלא אם כן הם ממש מתאמצים ליידע אותנו מה הן, גם מבעד לקיר הבטון. בנקודה הזו זה הופך למטרד, בין אם אנחנו מזדהים עם הז'אנר הנבחר ובין אם לא. במידה והם נוהגים להאזין למוזיקה החביבה עליהם דווקא בשעות הקטנות של הלילה זה כבר הופך לסיוט, אבל כשרפרטואר השירים - המושמעים בשעות הקטנות של הלילה בווליום בלתי אפשרי - כולל אלבום אחד בלבד, אוהו, זו כבר עילה לתביעה משפטית.

זה בדיוק מה שקרה לבני הזוג קלייר וג'ונתן טידמארש וחמשת ילדיהם המתגוררים בפרבר האנגלי אותו היינו רוצים לכנות כ'רגוע', אלמלא התגוררה שם השכנה מהסוג הגרוע ביותר. על פי הדיווחים, סוניה ברייס, השכנה המדוברת, נהגה להשמיע ללא הרף וטיפת התחשבות את הלהיט האחרון של הזמר האהוב עליה , כשמידי פעם היא 'מגוונת' בשירים נוספים מאותו האלבום.

שכניה לבניין העידו כי היו מוכנים לסבול זאת, אלמלא התעקשה לבצע את המנהג הקולני שלה דווקא בשעות הלילה המאוחרות. בני משפחת טידמארש, כמו גם שאר השכנים בבניין, סבלו מהתעוררויות דחופות כתוצאה מהרעש המטריד, אבל הקש ששבר את גב הגמל היה כשברייס השמיעה שיר אחד בלופ במשך 30 דקות ברציפות.

המשפחה פנתה למשטרה שעצרה את ברייס בגין העוון המשעשע ביותר ששמענו עד כה: השמעת שיריו של זמר אחד בלבד ללא הפסקה.

קלייר טידמארש, אם המשפחה המיוסרת, טענה כי הנזק שנגרם לה מכל הסיפור הזה, לא הסתכם בנדודי השינה, אלא גם פגע בפלייליסט המוזיקלי שלה. לדבריה, היא דווקא אהבה את השיר ששמעה השכנה ללא הרף, "אבל עכשיו מחקתי אותו מהפלייליסט שלי. זה שיגע אותנו", אמרה.

בית המשפט האנגלי קבע כי ברייס בת ה-36 תרצה 8 שבועות מאסר בפועל כעונש על הרעש, וזו לא הפעם הראשונה - בעבר היא נאסרה ל-6 שבועות מסיבות דומות.

בעת מתן פסק הדין אמרה לה השופטת: "אני די בטוחה שלא אכפת לך בכלל איך ההתנהגות שלך השפיעה על אנשים הגונים ומכובדים שחיים לצידך. את חייבת ללמוד שאת צריכה להתנהג גם אדם מבוגר הגיוני ואחרי ולא לאמלל את חיי השכנים שלך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר