אורח מפתיע בוועידה החרדית

שיחת ראש הישיבה ושליחו של טראמפ: "מלכות של חסד"

ג'ייסון גרינבלט, שליחו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ למזרח התיכון, נפגש עם ראש ישיבת פוניבז' הגרי"ג אדלשטיין במהלך ועידת דגל התורה לבחורי ישיבות - אליה הגיע במפתיע (חדשות, חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: שלומי כהן ובאדיבות המצלם)

אורח מפתיע השתתף הערב (רביעי) בוועידת בני הישיבות של דגל התורה בירושלים. מדובר בג'ייסון גרינבלט, שליחו האישי של הנשיא האמריקני דונלד טראמפ למזרח התיכון.

לפני כניסתו של ראש ישיבת פוניבז' הגר"ג אדלשטיין למעמד, הציג בפניו ח"כ אורי מקלב את גרינבלט ואמר כי מדובר ב"אדם דתי בוגר ישיבות בעל אמונה שמסייע למלכות של חסד לעזור לעם היהודי ולישראל".

פינדרוס סיפר לראש הישיבה כי גרינבלט בדרכו לשדה התעופה מיד אחרי פגישותיו עם הנציגים הערביים בירדן. גרינבלט חייך בענווה ואמר שהתפקיד שלו "רציני מאוד".

(באדיבות המצלם)

הגר"ג אדלשטיין נועד עם גרינבלט לשיחה קצרה. ולפי הנוכחים גרינבלט שאל - "איך יהיה לי את הכוח לעשות את התפקיד?", והגר"ג השיב: "אדם שעושה מעשים טובים מהשמיים עוזרים לו".

את הפגישה יזם העסקן אליהו ארנד, מנהל לשכתו של סגן ראש עיריית ב"ב מנחם שפירא יחד עם יהודה אייזנברג, והשתתפו בה ח"כ אורי מקלב, מנחם שפירא, ישראל קלרמן ויצחק פינדרוס שיודע את השפה האנגלית על בוריה ותירגם לצדדים את הדברים.

צילומים: שלומי כהן ובאדיבות המצלם

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר