"בת קול קראה לי"

החשוד ברצח גרושתו בטבריה: מאיר גולדשטיין, בן 34

לאחר שרצח את גרושתו והתעלל בגופתה תוך שהוא עורף את ראשה, החשוד ברצח - מאיר גולדשטיין, בן 34 מטבריה, טען כי בת קול מהשמים אמרה לו לערוף את ראשה (חדשות, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ג' בניסן תשע"ז | 30.03.17
מאיר גולדשטיין, הבוקר בהארכת המעצר (צילום: עידו ארז - ynet)

הזוועה בטבריה: מאיר גולדשטיין, בן 34 מטבריה, הוא החשוד ברצח המזעזע של גרושתו - אדל, בת 33.

יממה לאחר שרצח את גרושתו והתעלל בגופה תוך כדי שהוא עורף את ראשה ומסתובב עם הראש ברחובות העיר טבריה, אמר גולדשטיין לעורך דינו אפי דמרי, כי קיבל בת קול משמים שאמרה לו לרצוח אותה. יצוין כי בחקירה עלה שהרוצח עבר בעבר בדיקה פסיכיאטרית שם הא לא הובחן כבעל בעיות נפשיות.

החשוד ברצח טען כי "בת קול קראה לי ואמרה לי 'זה זרע עמלק והנביא חזקיהו לא ערף את ראשו של עמלק ולכן לא זכה להיות מלך משיח". הרוצח המשיך בדבריו ההזויים: "זה שערפתי את ראשה של בת זרע עמלק מזכה אותי כמלך משיח".

מאיר גולדשטיין, הבוקר (צילום: עידו ארז - ynet)

ויסאם דראושה, אחד מהעדים בזירה המזעזעת סיפר אתמול לכלי התקשורת: "חשבתי שהוא הולך עם ראש של בובה, לא הבנתי מה זה. הוא עמד ליד פח אשפה והתחיל להבעיר את הראש".

דראושה המשיך לספר על הרגעים המזעזעים: "הוא ניגש אלי כאילו כלום. רגיל. אמר לי, 'תקרא למכבי האש כי יש לי שריפה ואני לא מצליח לכבות'. נתתי לו את הטלפון, אבל הוא אמר לי 'תתקשר אתה'. הוא החזיק את הראש מתחת לזרוע, עטוף במגבת. כמו קסדה. בהתחלה לא הבנתי מה זה. חשבתי - ראש של בובה".

מאיר גולדשטיין, עלה בגיל שמונה ממולדובה, הוא שירת בצבא ולאחר השירות הצבאי התגייר. לפני כעשר שנים נישא לאדל, בעלת תשובה בת 33, ולפני כשבועיים התגרש מהנרצחת. לזוג לא היו ילדים.

מאיר גולדשטיין, הבוקר (צילום: עידו ארז - ynet)

לפני ארבע שנים הוא אושפז בבית חולים פסיכיאטרי בבאר יעקב, ושוחרר בהמלצת פסיכיאטר שאבחן כי אינו מסוכן לציבור. מאז הגירושין הוא היה מחוסר דיור ולן בבית מדרש קטן בשכונה.

חברותיה סיפרו כי אדל דיברה על החשש שלה שהוא ירצח אותה. השכנים הוסיפו, כי מדובר בגר צדק שהשתייך לאחת הקהילות המוכרות בעיר.

לאחר הרצח אמר יוסי בן דוד, ראש העיר טבריה: "הכתובת היתה על הקיר, שירותי בריאות הנפש יכלו למנוע זאת. הם ידעו את מצבו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר