רישיון של נהג נפסל בגלל טעות בהקלדה

נהג שזומן לבית המשפט לאחר שנתפס במהירות גבוהה על ידי מצלמות המהירות - שאמינותן מוטלת בספק, הופתע לגלות כי טעות הקלדה גרמה לכך שרישיונו נפסל לחודשיים (רכב)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: ירון ברנר)

נושא מצלמות המהירות ממשיך להסעיר את בתי המשפט ואת הנהגים שספגו דוחו"ת על מהירות גבוהה למרות שלטענת חלק מהנהגים מדובר בטעות וכפי שמתברר המצלמות לא עברו בדיקה שאכן מאמתת את המידע שהן מספקות למשטרה. אחד מהנהגים האלה זכה להסתבך לא רק עם המצלמות כי אם גם עם המערכת הממוחשבת.

ע', רואה חשבון בכיר שעובד באחת מהחברות הגדולות בישראל; נתפס בתאריך 26/09/16 כמו עשרות אלפי נהגים אחרים באמצעות אחת מעשרות מצלמות המהירות שפזורות ברחבי הארץ. בתיבת הדואר המתינה לו מעטפה, זימון למשפט וכתב האישום, שכולל בין היתר את תאריך המשפט: 15/11/17. אלא שבתאריך 20/03 הופתע ע' לקבל מכתב נוסף ובו גזר דין: " 2 חודשי פסילה וקנס בגובה של 1,500 ש"ח". על פי המכתב גזר הדין ניתן בעקבות משפט שהתנהל בתאריך 01/03, כלומר 8 חודשים לפני התאריך במכתב הקודם.

הסיפור הסתיים בסופו של דבר על הצד היותר טוב כאשר בא כוחו של רואה החשבון, עו"ד עמרי ארגמן, מומחה לדיני תעבורה הגיש לבית המשפט בקשה לביטול של פסק הדין, וזה באופן חריג נעתר לבקשתו וקבע מועד חדש לדיון.

"מטרידה עוד יותר המחשבה כי ייתכן ונוהגים כעת על הכבישים עוד נהגים שרישיונם נפסל בנסיבות כאלו, ואין להם שמץ של מושג כי למעשה הם נוהגים בפסילה", אמר עו"ד ארגמן, שהוסיף כי למרות הדחייה שביקשה המשטרה כדי לבדוק את מצלמות המהירות מוקדם מדי לומר "קדיש" על המצלמות ואמינותן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר