המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

המסתננים וחלק מהגויים עושים הרס בישראל, עושים דברים קשים וכולם מעלימים עין. יהודים פוחדים לצאת מבתיהם. צריכים להוציא את המסתננים מהארץ (המסר השבועי)

תאיר נרי | כיכר השבת |
(צילום: תאיר נרי)

מלך מלכי המלכים הקדוש-ברוך-הוא, לא פוסח, לא מוחל ולא מוותר לכל הגויים והמדינות שמציקים, מטרידים ומפריעים לעם ישראל, שרוצים לקחת חלקים מארץ ישראל ורוצים לפגוע בעם ישראל. בורא עולם מזהיר אותם שייתן בהם מכות קשות ביותר וייתן להם לטעום פי-מאה ופי-אלף מהמרירות שהם עושים לארץ הקודש וליהודים בארץ הקודש. בורא עולם אומר להם: הטרור ימשיך להכות באירופה חזק והאנטישמיות תתגבר באירופה חזק. בארה"ב האנטישמיות נמצאת חזק ועמוק מאוד, גם שם יעשו הפרעות ויפגעו ביהודים, כדי שהיהודים יתקפלו משם ויבואו לישראל. גם היהודים מאירופה יתקפלו ויגיעו לארץ הקודש.

בורא עולם ימשיך את התוהו ובוהו בכל העולם חוץ מארץ ישראל. אחרי המבול בזמן נֹח, נשבע הקדוש-ברוך-הוא שלא יהרוס את העולם, אבל כשמציקים ומפריעים ורוצים לפגוע בארץ ישראל וביהודים שבאדמת הקודש, זה מציק ומפריע לקדוש-ברוך-הוא ואז הוא עושה תוהו ובוהו בעולם, כדי שיעזבו את ארץ הקודש ואת היהודים שבה. חבל לכל הארצות, הגויים והמדינות שרוצים להפריע את מנוחתם של היהודים בארץ ישראל באדמת הקודש. שיתעסקו להציל את עורם ואת עצמם.

יימשכו השיטפונות, התפרצויות הרי הגעש, אש, רוחות, סערות קשות ורעידות אדמה בכל העולם, חוץ מישראל.

יהודים החיים מחוץ לארץ ישראל, בורא עולם מזהיר אותם שיעלו דחוף לארץ הקודש, ליישב את הנגב, הגליל המערבי, את רמת הגולן, שומרון, בנימין, יהודה ובקעת הירדן.

ארץ ישראל הקדושה תגדל ותתפתח וכל העולם יזדקק לעזרת ארץ ישראל. הקדוש-ברוך-הוא נמצא בארץ ישראל הקדושה, מגן על היהודים שגרים בארץ ישראל הקדושה, ובכל זאת, צריך "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם". בארץ ישראל יש הכל והכל טוב. יש פרנסה טובה, הנדל"ן מתפתח, בונים בתים ללא הפסקה, כבישים, חנויות ועסקים. ארץ ישראל גְדֵלה ומתפתחת מאוד, הצבא הכי חזק בעולם – בארץ ישראל. בורא עולם מתנגד שייקחו סנטימטרים מארץ ישראל, אדמת הקודש, וגם מגדיל את ארץ ישראל בכל פעם בכמה ס"מ.

רוסיה רוצה לשלוט עם הנשק שלה. היא באה לטובת מדינות ערביות - כאילו. רוסיה רוצה למכור נשק, רוצה כלכלה טובה. פוטין לא מתעסק עם ישראל, הוא אוהב את ארץ ישראל ואת היהודים שבה.

בארה"ב לא נרגעים. יש שם כמויות גדולות של מהגרים, והם שמתסיסים נגד טראמפ. טראמפ מחפש יושר ואמת, רוצה לתקן את ארצות הברית ואת העולם, כל מה שמעוות ועקום, הוא רוצה לתקן. הוא לא פוליטיקאי, הוא אדם ישר, מה שבליבו – בפיו. כל מה שהבטיח, יקיים.

יש תקשורת בעולם שמזרימה מידע שקרי ולא מדויק כדי להתסיס ולסבך בתוך עם ישראל - כל דבר כבדהו וחשדהו.

איראן ממשיכה לייצר אטום ונשק כימי. הם עובדים במפעלים 24 שעות ביממה, רוצים להיות מוכנים וערוכים ליום שארצות הברית תפתח את החוזה המזויף, יבוא יום ויגלו אותו.

תורכיה, לארדואן נמאס מהמסתננים והפליטים, הם עושים הרס בתורכיה והוא רוצה להיפטר מהם ולשחרר אותם לאירופה. לכן, מתאים לו מאוד המשבר עם גרמניה והולנד ואחרי שקיבל מאות מיליונים מאירופה, הוא רוצה לפתוח את השערים באופן קבוע. המורדים ממשיכים בתוכניות להפוך את תורכיה.

מצרים, סיסי נלחם במדבר סיני בדאע"ש ובחמאס, כדי שלא ייכנסו למרכז מצרים, למנוע מהפכה. יש לו גם את המוסלמים הקיצוניים שלא מרפים ממנו.

ברצועת עזה, החמאס והפלסטינים מלאים טילים שמכוונים לערים הגדולות. צה"ל ייזהר מהפתעות מכיוון המנהרות שחופרים לבסיסי צה"ל.

אבו מאזן לא דובר אמת, מתעתע בעולם ובאנשים. הוא מתמסכן, אומר שאוהב שלום ושולח מחבלים לפגוע ביהודים.

כשהיהודים בארץ ישראל וחיילי צה"ל נכנסים לשאננות, אבו מאזן נותן הוראה לחייליו לפגוע ביהודים. כשהיהודים בכוננות ובודקים כל דבר - לא שולח.

חיזבאללה ונסראללה, את רוב התחמושת שמגיעה לכיוונם – צה"ל מפוצץ.

לבנון לא רוצה להתערב בכלום, למרות שמציקים לה.

סוריה להרס. לא יהיה שלום, תמיד יהיו שם הורגים ונהרגים. סוריה נמחקת ונמחקת, סופה קרוב סופית.

עיראק, עורקים ממנה אנשים לאירופה, וקורעים את עיראק לקרעים.

ירדן תדרדר ותרד לתהום רבה. אומנם מלכם חבר טוב של ישראל, אבל זה מתוך אינטרס. בתוך תוכו הוא רוצה מדינה פלסטינית, כדי לשים בה את כל המסתננים והפליטים.

חלק מהגויים שגרים בישראל, בעלי תעודת זהות כחולה, מסוכנים ביותר.

המסתננים וחלק מהגויים עושים הרס בישראל, עושים דברים קשים ביותר וכולם מעלימים עין. יהודים פוחדים לצאת מבתיהם. צריכים להוציא את המסתננים מהארץ בצורה חוקית.

בורא עולם אומר ליהודים בחו"ל: 'תפסיקו לחיות באשליות, בחו"ל אין אבא ואין אמא, בישראל יש שכינה והקדוש-ברוך-הוא'.

אסור ליהודים להתבולל, נשמתו של המתבולל פורחת ממנו, והוא מכעיס את הקדוש-ברוך-הוא. הורים לשים לב לילדים, למנוע מהם סמים, שתייה חריפה, התבוללות והימורים. חבל על הנוער שלנו! החיים שלהם נהרסים ואין להם עתיד בטוח עם עצמם.

כל אנשי השוחד, גנבים, רמאים, אנשי הזימה והתועבה - כולם ייתפסו במערומיהם, יש בפרהסיה ויש בשקט, בינם לבין בורא עולם. יעשו תשובה – בורא עולם יתחשב בהם ואולי ימחל על הכל.

בורא עולם רוצה שאנחנו היהודים נהיה כנועים אליו ונבין שכל מה שקורה לנו בלי ידיעתנו, זה לטובתנו.

חג החירות הוא חג גדול – חג הפסח. הקדוש-ברוך-הוא יָרַד וְיֵרֵד, עוזר וימשיך לעזור בארץ ישראל הקדושה. כשמשיח מתגלה, הכל יהיה טוב ליהודים, לא יהיה מוות ליהודים לעולם. העולם במתח על קיומו, זה תהליך אלוקי מדויק ביותר. נשמתו של משיח עובדת 24 שעות. משיח עובד ופועל, מחזק את היהודים ומרפא את עם ישראל. משיח מתקדם קדימה חזק, אין אחורה לעולם. קרובה התגלות משיח בפרהסיה, פרהסיה, פרהסיה!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר