ההתנקשות בפוקהא

חמאס: סוכני החיסול של ישראל כמעט בידינו - ליברמן: חפשו אצלכם

בכיר חמאס מגלה היום כי "בשעות ובימים הקרובים ייתפסו סוכניה של ישראל, והם ייענשו בחומרה". שר הביטחון הישראלי מצדו, מפנה את החמאס לבדק בית פנימי (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ו' בניסן תשע"ז | 02.04.17
דובר חמאס מאיים, היום (צילומסך: מתוך טוויטר)

"יש קצה חוט בחקירת חיסולו של בכיר הזרוע הצבאית, מאזן פוקהא", אומר היום (ראשון) בכיר החמאס סלאחֱ אלברדווילֱ, חבר הלשכה המדינית של ארגון הטרור.

לדבריו, בריאיון לערוץ אל ג'זירה, "בשעות ובימים הקרובים ייתפסו סוכניה של ישראל, והם ייענשו בחומרה".

חאלד משעל מאיים על ישראל בעקבות החיסול (צילומסך: מתוך شبكة قدس الإخبارية בפייסבוק)

ישראל מצידה מספקת היום עוד התייחסות רשמית למבצע החיסול הדרמטי לפני כשבוע.

במהלך סיור בשדרות אמר שר הביטחון אביגדור ליברמן: "זה לא משנה מה שחמאס אומר, אלא מה שיהודים יעשו. חמאס ידוע כארגון קיצוני ביותר. לא הייתי קונה מהם לא מילים ולא שום דבר אחר. שהם יעשו מה שרוצים ואנחנו נעשה מה שרוצים. חמאס ידוע בחיסולים פנימיים - שיחפש אצלו".

"אני יכול רק לומר שאנחנו לא מחפשים הרפתקאות, מנהלים ביטחון באחריות ונחישות ועושים מה שמוטל עלינו לעשות. אין סיבה לשנות את המדיניות ולהיכנס למצב רוח אחר", הוסיף השר.

ליברמן בשדרות, היום (צילום: דוברות)

מאוחר יותר הגיב דובר הזרוע הצבאית של חמאס אבו עוביידה, לדברי ליברמן, ואמר: "הצהרותיו מראות על פחד ולחץ מצד ישראל. ליברמן מנסה לברוח מאחריות לחיסולו של פוקהא ודבריו מעידים על כך שידיה של ישראל מגואלות בדמו של הבכיר ובזה של הפלסטינים".

כזכור, פוקהא נורה בראשו לפני שבוע ליד ביתו בשכונת תל אל-הווא בעזה, בחיסול מסתורי שיכולות מבצעיו מורות על ארגון מקצועי העומד מאחוריו.

לפני כ-14 שנה נשפט פוקהא בישראל ל-9 מאסרי עולם אחרי שהורשע בשליחת מחבל לבצע פיגוע התאבדות באוטובוס ליד צפת בו נרצחו 9 בני אדם.

לאחר שחרורו מהכלא הישראלי ב'עסקת שליט' לפני כחמש וחצי שנים, הוא גורש לעזה, ומאז היה לאחד ממכווני הפיגועים ביהודה ושומרון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר