הצצה ראשונה

"כולם נקבצו" – הלהיט שילווה את הכנס הענק באצטדיון טדי

בימים אלה שוקדים ברשת החינוך התורני "בני יוסף" על הקלטת הלהיט המוסיקאלי החדש שילווה את מעמד הרבבות "קבלת פני רבו" של ארגון אל המעיין במעמד מועצת חכמי התורה בנשיאות חכם שלום הכהן, שיתקיים בחול המועד פסח בירושלים (מוזיקה, שיווקי)

"כולם נקבצו" – הצצה ראשונה ללהיט החדש. (צילום: יחצ)

השיר שנבחר ללוות את המעמד ההיסטורי נקרא "כולם נקבצו", ויושמע לראשונה בביצוע בכורה חי בהשתתפות מקהלת ענק של כ-250 ילדים מרשת החינוך התורני, שירוממו את רבבות החוגגים בשמחת החג.

השיר האנרגטי נכתב על ידי הצמד העולה אלי קליין & איצי ברי, ומבוצע על ידי תזמורת 'המנגנים' בהפקת שלום וגשל ובניצוחו של המאסטרו מוישי רוט, ובהשתתפות כל האמנים שנוטלים חלק במעמד האדיר, ביניהם: שלמה כהן, משה לוק, ישי ריבו, מוטי שטיינמץ, ועוד.

השיר המלא ייחשף לראשונה בהמשך השבוע, ויהווה את אות הפתיחה לקראת הערב ההיסטורי הקרב ובא.

צפו בהצצה ראשונה מתוך אולפני ההקלטה

האירוע המסורתי של תנועת "אל המעיין" בשיתוף עיריית ירושלים עומד השנה לעשות היסטוריה עם אירוע המוני וחסר תקדים שייערך באצטדיון 'טדי' המחודש המכיל כיום כ-30,000 איש. ועדה מכינה מיוחדת שוקדת בימים אלו בקדחתנות על הפקת הכנס הענקי.

המעמד עצמו ייפתח בשעה 16:00 אחה"צ, אולם לנוכח העלייה ההמונית לברכת כהנים בכותל המערבי יופעל סביב האצטדיון מתחם לונה פארק ענק חינם עבור הילדים וכן מתחמי מזון מוזל, כבר מהשעה 12:00 בצהרים. האלפים יוכלו לחגוג את שמחת החג ולהיערך למעמד הגדול. הכניסה חופשית.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר