שינה רגועה ויבשה...

החיתול מספר אחד: גם בספיגה וגם בגמילה

מבדיקה השוואתית שערכה בחודש דצמבר האחרון המעבדה המובילה בעולם לבדיקת חיתולים SGS COURTRAY שבצרפת, עולה כי "בייביסיטר" סופגים יותר מכל חיתול. המותג ממשיך להפתיע וממצב את עצמו גם כמותג המוביל בארץ בפתרונות החתלה וגמילה (הורים, שיווקי)

מספר אחד גם בספיגה וגם בגמילה. בייביסיטר. (צילום: יחצ)

הבדיקה של המעבדה המובילה בעולם שכללה גם את טיטולים פרימיום, האגיס פרידום ופמפרס אקטיב בייבי, הוכיחה באופן חד משמעי: חיתולי בייביסיטר מנצחים בספיגה.

הספיגה המרשימה של בייביסיטר, היא פרי פיתוח טכנולוגי מתקדם וחדשני, אשר מעניק לחיתולים יכולת גבוהה ביותר של ספיחת נוזלים. בנוסף, שכבה לוכדת נוזלים משאירה את פני החיתול יבש ומסייעת במניעת גירויים בעור התינוק.

הנתון המעניין ביותר שהתקבל העלה כי "בייביסיטר" סופג כ 18% יותר מטיטולים פרימיום. היתרון הברור לא נשאר במעבדה. גם האימהות גילו אותו מהר מאד, ויותר ויותר אימהות עוברות היום לחיתולי בייביסיטר.

עפ"י מחקר שנערך בקרב אימהות במגזר החרדי בדצמבר 2016: 98% מהאימהות שהשתמשו בחיתולי בייביסיטר, אמרו כי הן מרוצות מאוד.

נוחות מרבית לתינוק

בייביסיטר מצטיינים בגזרה אנטומית נוחה במיוחד, המותאמת לגוף התינוק ובאלסטיות מקסימליות, המבטיחה אטימה מושלמת ומניעת דליפות. וגם מעניקה לתינוק נוחות מירבית.

לצד החיתולים, "בייביסיטר" מציע להורים מוצרים נוספים להחתלה משולמת –

מגבוני בייביסיטר – מגבונים עבים ורכים במיוחד המכילים קלנדולה וקמומיל וללא פרבנים ופנוקסיאתנול (חומרים משמרים)

ספריי החתלה בייביסיטר - ספריי להגנה ושמירה על עור התינוק אשר מחליף את משחת ההחתלה המסורתית. מכיל רכיבים ייחודיים כגון: אלוורה, שמן אבוקדו וחמאת שיאה ומאושר לשימוש בשבת ובחג באישור הבד"צ.

פתרון לשינה יבשה ורגועה. בייביסיטר. (יחצ)

פתרון לשינה יבשה ורגועה

מוצר נוסף מבית "בייביסיטר" הנו מגן מזרן לגמילה – מוצר ייחודי בעל שכבה עליונה רכה ותחתית אטומה להקלה על תקופת הגמילה. מגן על המזרן מפני נזילות לא מתוכננות ועוזר לילד לישון בשקט ובבטחה כמו גדול.

מגן המזרן לגמילה הנו מוצר המשלב את יכולות הספיגה בגודל גדול וייחודי כדי לסייע לילד ולהוריו בתהליך הגמילה מחיתולים ולאפשר לילד לעבור את הלילה יבש ולהנות משינה רגועה.

"לישון כמו גדול" ולעבור את תקופת הגמילה בקלות

המוצר הייחודי הינו בעל שכבה עליונה רכה ומלטפת, כושר מוגבר לספיחת נוזלים ושכבה תחתונה אטומה. בעזרתו, ניתן להשכיב את הילד לישון ללא חיתולים, "כמו גדול", ולהיות בטוחים שנעים ויבש לו לאורך כל הלילה ושהוא ישן בשקט ובבטחה.

השימוש במגן מזרן בייביסיטר מונע את תחושת הבושה של הילד במקרה של "דליפות לא מתוכננות", המזיקה לדימוי העצמי שלו ולתהליך הגמילה עצמו. וכמובן, שומר ומגן על המזרן עצמו וחוסך עבודה רבה במידה ויש "פספוסים".

גודל ייחודי 60X100 ס"מ - מגן המזרן לגמילה של בייביסיטר הוא גדול במיוחד, להתאמה מושלמת למיטת תינוק או למיטת יחיד. בשל גודלו הוא יכול לשמש גם כמשטח החתלה נוח במיוחד, בעיקר בשלב בו תינוקות גדלים וזזים יותר בעת ההחתלה.

עכשיו במחיר השקה כל אריזה של מגני המזרן לגמילה של בייביסיטר מכילה 10 יחידות (משטחים) וניתן לרכוש אותה עכשיו, בתקופת ההשקה, ולהתנסות בה, במחיר מבצע מיוחד: רק 19.90 ש"ח.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר