בית שמש

הנהג נתפס: 'טס' עם רכבו בצאת השבת, דרס נער ונמלט

פוענחה תאונת ה'פגע וברח' במוצאי השבת האחרונה בעיר בית שמש, בה נפצע נער בן 15 באורח קשה. היום, לאחר פעילות מבצעית מאומצת, אותר הרכב הפוגע והנהג הדורס (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הרכב הפוגע (צילום: דוברות המשטרה)

בשעה 20:30, זמן קצר לאחר צאת השבת, התקבל דיווח במשטרה על רכב שפגע בהולך רגל ברחוב יהודה בן זאב פינת רש"י בבית שמש, ונמלט מהמקום. מזירת התאונה פונה נער כבן 15 שחצה את הכביש, על ידי מד"א לבית החולים הדסה עין כרם.

למקום התאונה הוזעקו שוטרים, בהם בוחני תנועה, שהחלו בחקירת נסיבות התאונה וביצוע פעולות מיידיות לאיתור הנהג והרכב. מממצאי החקירה עלה, כי נהג הרכב נסע בכביש, פגע בהולך הרגל בצד ימין של רכבו ונמלט ממקום התאונה, כאמור.

היום (שני), בפעילות מבצעית מאומצת שנמשכה מאז קרות התאונה, אותרו הרכב הפוגע והנהג. מבדיקה ראשונית עולה, כי הממצאים שנתפסו על ידי השוטרים בזירת התאונה, תואמים את הרכב והפגיעה - שאותרה בחלקו הימני של הרכב.

מקום הפגיעה, ברכב (צילום: דוברות המשטרה)

הנהג הדורס, תושב בית שמש כבן 39, נעצר לחקירה על ידי בוחני אגף התנועה בירושלים. קצין אגף התנועה במשטרת ירושלים, סנ"צ רונן עובדיה, ציין כי "לא יעלה על הדעת שאדם שפוגע באחר במהלך תאונת דרכים, לא יעצור את רכבו במטרה להושיט עזרה ראשונה לנפגע ולדווח למשטרה".

לדבריו, "נהגים שבוחרים להימלט מזירת תאונה, בעצם פעולתם מפקירים את אלו שפגעו בהם. התאונה הקשה הצריכה ריכוז מירב המאמצים החקירתיים והמודיעיניים, תוך ניתוח ממצאים טכנולוגיים, שהובילו לאיתור הרכב והנהג - נגדו נפעל במלוא החומרה ונמצה עמו את הדין".

הרכב הפוגע נלקח מרשותו של הנהג, ובהמשך היום הוא יובא בפני בית המשפט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר