תאונה מחרידה

החבל נתקע במעלית, נכרך סביב הצוואר וחנק את בן ה-10

ילד כבן 10 שיחק בשעות הצהריים עם חבל בסמוך למעלית בבניין מגורים בבית שמש, תוך כדי משחק המעלית ירדה, החבל נכרך סביב צווארו של הילד והוא נחנק; הוא פונה במצב אנוש לביה"ח (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
ארכיון (צילום: פוקסי)

כוחות הצלה ורפואה הוזעקו בשעות הצהריים (שני) לרחוב תכלת מרדכי בעיר בית שמש לאחר שהתקבל דיווח על ילד שנחנק במעלית ואינו מגיב.

הכוחות שהגיעו לזירה מצאו ילד כבן 10 במצב אנוש, ביצעו בו פעולות החייאה ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים הדסה עין כרם בניסיון להציל את חייו.

מבירור ראשוני עולה כי הילד שיחק בחבל בסמוך למעלית, כאשר תוך כדי משחק המעלית ירדה על החבל והילד נחנק.

דובי מרגלית מתנדב ביחידת האופנועים של איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי למקום יחד עם מתנדבים נוספים של איחוד הצלה שגרים בסמיכות למקום ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות ולמרבה הנס חזר דופק. השכנים סיפרו כי הילד איבד את ההכרה במהלך משחק עם המעלית שנסגרה עליו והוא נחנק. בשלב זה מצבו מוגדר קשה".

שמו של הילד, לתפילה: יחיאל בן גולדא, לרפואה שלימה.

מהמשטרה נמסר כי "במשטרה התקבל דיווח על ילד כבן 10 שמטופל ע"י מד"א במצב קשה לאחר שככל הנראה חבל עימו שיחק נתקע במעלית בבנין מגורים וככל הנראה נכרך סביב צווארו".

מבית החולים 'הדסה עין כרם' נמסר כי "אל יחידת הטראומה פונה ילד בן 10 מבית שמש, כתוצאה מחנק במהלך משחק במעלית. מצבו מוגדר אנוש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר