איכות חיים

באמת? יש לכם עדיין כוח לדאגות מיותרות?

טובי המוחות בארץ ובעולם שקדו במשך חודשים ארוכים על פיתוח מיזמים טכנולוגיים מורכבים במטרה להקל על חייכם ולשדרג את איכותם. מפעם לפעם אנו נחשפים לעוד פיתוחים ייחודים שעברו כברת דרך ומוגשים לציבור, כדי להעניק לו פיסה נוספת של שלווה, אוטופיה קטנה באוטוסטרדת היומיום. ההמתנה והסבלנות, מסתבר, שווים לפעמים (צרכנות, שיווקי)

באמת? יש לכם עדיין כוח לדאגות מיותרות? אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

האם ליוויתם אי פעם את יקירכם לחדר ניתוח ודאגתם מהופעת תסחיפים פתאומיים? ובכלל, כיצד יתמודדו הרופאים המופתעים כדי להציל את חייו? כמה פעמים חשבתם על הפעוט שלכם במהלך היום? איך מתייחסת אליו הגננת ועד כמה טוב לו במעון?

וגם: כמה הזעתם כדי להיפטר מכרטיס טיסה ששילמתם עליו במיטב כספכם אך ברגע האחרון נבצר מכם להשתמש בו? ומי יודע כמה לילות לבנים עברו עליכם עד שמצאתם סוף כל סוף את העובד המדויק לחברה שלכם? עזבו אתכם מדאגות מיותרות. תנו לסטארט-אפ להתמודד בשבילכם על הצד הטוב ביותר.

הניתוח הצליח התסחיף מת

גם היום, בעידן המאה עשרים ואחת, כשהרפואה התקדמה בצעדי ענק, עדיין קיימים אויבים שקטים ומפתיעים לרופא ולחולה האורבים על שולחן הניתוחים. אחד מהם, (לא) נעים להכיר: ה'תסחיף'.

כל קרדיולוג ומנתח לב יגלה בסוד, או שלא -על חרדה מצמיתה מפני פגישה פתאומית עם 'תסחיפים', אותם חלקיקים בלתי ממושמעים שהשתחררו במהלך צנתורים ופרוצדורות לבביות מהאזור המטופל אל זרם הדם. התסחיפים הסוררים אינם עוצרים 'באדום' ועלולים לנדוד לעורקי איברים חיוניים ואף לגרום לחסימתם, תופעה הנקראת 'איסכמיה'.

'איסכמיה' מסומנת ברפואה כמי שעלולה לגרום לנמק ואף למוות, ולכן יש לחסל אותה לפני שתחסל אחרים. מאז שהושק באחרונה התקן ה'פילטרלקס', אשר מושתל במהלך הפרוצדורה הרפואית, הוכח כי אפשר לארוב לאותם ה'תסחיפים' וללכוד אותם 'על חם' ברגע היווצרותם לפני שישוטטו הלאה.

על ה'פילטרלקס' אמון בין היתר פרופ' גיורא וייס, מנהל המערך הקרדיולוגי ב'שערי צדק' ומומחה לקרדיולוגיה התערבותית, שהקדיש זמן ניכר לפיתוח התקן זה.

בלב רגוע לאורך היום

ואגב, כמה קמטים נחרצו לכם בעצמכם מדאגה כנה לילדכם? מי משגיח עליהם במעון? לאילו ילדים הם חוברים? עד כמה הם מודעים למוגנות? והאם התזונה שלהם בגן מספקת?

'קונקטו' היא פלטפורמת עדכונים בין גני הילדים וההורים, שנולדה במיוחד כדי להפחית מכתפיכם את הדאגה הרובצת. היא מאפשרת לגננת ולהורים לעדכן זה את זה בדבר המתרחש בגן ולהעביר הודעות ובקשות ברגע, ואפילו סולקת תשלומים לגן.

גולת הכותרת של 'קונקטו' היא מניעת שכחת ילדים ברכב, האפליקציה מאפשרת בלחיצת מקש לעדכן שהילד הגיע לגן או להתריע אם לא. המיזם נהנה מהרצה מוצלחת ברשת מעונות גדולה ואף יוצא לדרך עם רשת גני ילדים פרטית.

רוכשים כרטיס טיסה ולא מפסידים. אילוסטרציה. צילום: שאטרסטוק

נחיתה רכה

פרופ' ישראל (איזי) בורוביץ', לשעבר מנכ"ל 'ארקיע' ויו"ר 'אל-על', זיהה את מצוקת האנשים אשר רוכשים כרטיס טיסה במיטב כספם אך מסיבות שונות נאלצים 'לגנוז' אותו ולהפסיד את הסכום המפולפל. כאב הלב של אותם האנשים הניע את בורוביץ' לצאת במיזם מהפכני בשם 'ג'טה' ובכך לגרום להמונים לחייך מעבר לעננים.

ג'טה היא זירת מסחר מתוחכמת לכרטיסי טיסה יד שניה, המפגישה בין בעלי הכרטיס ה'תקועים' לצרכנים המחפשים כרטיסים מוזלים. התיקוף והעברת הבעלות נעשים און–ליין בהקשת מקש. נו, לא פלא שכל הצדדים יוצאים נשכרים.

עובד מתאים למשבצת מדויקת

אם אתה בעל עסק או חברה, בוודאי כבר צברת באמתחתך כמה 'לילות לבנים' בגלל עובד נוסף שעזב את החברה או פקידה חדשה שנדרשת לעסק. שוב אתה ניצב בפני שוקת שבורה של הגדלת משרות מול מחסור בכוח אדם. מאחוריך, שורה של ראיונות ומאות קורות חיים אבל שום דבר לא הניב בעבורך את התוצאה הנכספת. שוב נשארת עם השאלה המהדהדת 'מי יאייש את תפקיד הבא?'

את התשובה המרעננת תוכל למצוא ב'ג'קנה', תוכנה מתקדמת לאיתור ולגיוס עובדים בהתאמה אישית. ג'קנה מנתחת את מאפייני העסק וסורקת את הרשת בחיפוש אנשים מתאימים. כל מועמד מתאים שהתוכנה מזהה מקבל ממנה פניה עבור המשרה שהצעת.

פז ינובר, מהנדס ומומחה למנהל עסקים בעל ותק ניהולי בחברות הטכנולוגיה Dell ו-Exanet, ומשה פרידמן, מהנדס ומנהל מחקר בעל ניסיון בחברות היי-טק ובהובלת מחקרים בניתוח מידע, עומדים בגאון מאחורי 'גקנה.

חוברים להצלחה

ככה זה בחיים. היומיום העמוס שלנו נוסח 2017 מזמין לפתחינו אתגרים שונים, חדשים לבקרים. הודות למיזמים טכנולוגיים אשר הותאמו בעמל רב ובאינסוף מחשבה, ניתן ליהנות ממקסימום איכות חיים במינימום דאגות מיותרות.

בעזרת מיזמים אלו ועוד רבים שכמותם אשר כולם נבחנו ונבחרו בקפידה רבה על ידי צוות מומחים מן השורה הראשונה, ניתן לשדרג ברגע את כמה שעצר אותנו עד היום. מיזמים אלו נהנים מליווי לאורך כל התהליך על ידי טובי המוחות, זאת כדי למקסם את הרווחים הצומחים מכספי המשקיעים.

מודל השקעות ייחודי זה נע על ציר תחומים רחב כדי לאפשר פיזור מקסימאלי של כספי ההשקעה. פרטים נוספים ממתינים מעבר לקו: 1-800-801-801 שלוחה 248.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר