אכזבה למשפחות

שבוע לפני חג הפסח: הנופש החרדי ביוון בוטל

יממה לאחר ביטול נופש פסח לחרדים באיטליה, יוזמה נוספת קורסת: חברת "פרלה לקשרי" הודיעה על ביטול הנופש ביוון אליו נרשמו עשרות משפחות - בגלל בעיות מול המלון (תיירות)

שושי מילר | כיכר השבת |
האי היווני קוס שהיה אמור לארח את נופשי 'פרלה לקשרי' (צילום: שאטרסטוק)

יממה לאחר שהאחים ברומר הודיעו על ביטול נופש מאורגן לחרדים בטוסקנה - חברה נוספת מודיעה על ביטול נופש מתוכנן לחרדים - הפעם ביוון. הסיבה הפעם - קשיים בהתנהלות מול בית המלון שהיה אמור לארח עשרות משפחות חרדיות.

במכתב ששלחה ללקוחות חברת "פרלה לקשרי" שיזמה את הנופש נאמר: "משפחות נכבדות, לא אנשי בשורה טובה אנחנו היום, לצערנו עברנו בשבועות האחרונים שבעה מדורי גיהנום עם המלון שלקחנו לפסח. שום הסכם שעשינו הם לא כיבדו ובכל דבר הקשו עלינו".

בחברה סיפרו כי "עשינו כל מאמץ לגשר, נסענו ליוון אך ורק לדבר, ובכל פעם חזרנו עם הבטחה שמעכשיו הכל בסדר ואחרי יום הכל התחיל מחדש". החברה טוענת ל"רצף של שקרים" בהתנהלות המלון, למשל בכל הקשור למשגיח הכשרות ועלות ההפרדה ושעוני השבת.

הפרסומת לנופש ביוון (יח"צ)

"ניסינו אפילו ברגע האחרון לעבור למלון אחר באותה רמה, העיקר להביא לאורחים שלנו חופשת פסח ברמה גבוהה, אבל לא הצלחנו בגלל הזמן הקצר שנשאר. היום, אחרי הגזירה האחרונה - המלון לא נותן לנו להכניס את הקונטיינרים עם האוכל עד יום ראשון - הגענו למסקנה שאין עם מי לדבר ויהיה בלתי אפשרי לנהל חופשת פסח כמו שצריכה להיות" אמרו בחברה.

ב"פרלה לקשרי" הודיעו ללקוחות כי הגיעו למסקנה לפיה "אין מנוס מלבטל, להחזיר לכולם את כספם ולתת לאנשים להחליט איפה לנסוע". בחברה סיפרו כי נתנו במהלך היום הוראה להחזיר את הסחורות מיוון, וכן "לקחת עורך דין שיטפל בתיק נגדם (המלון. ש.מ.)".

המודעות על הנופש (סריקה)

"הנזק שנגרם לנו הוא אדיר בכל המובנים" מסכמים בחברת "פרלה לקשרי", ומבטיחים להשיב את הכסף ללקוחות בהקדם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר