מרפורמי לאורתודוקסי

יועץ מיוחד בשגרירות ארה"ב בישראל: הרב והמחנך אריה ליטסטון

לאחר שגריר עם השקפת עולם רפורמית, נמשך המהפך בשגרירות ארה"ב בישראל, עם מינויו של אריה ליטסטון, המשמש כרב ומחנך בארה"ב, ליועץ מיוחד בשגרירות (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אריה ליטסטון (צילום מתוך nachumsegal.com)

אריה ליטסטון, יהודי אורתודוקסי המשמש כרב ומחנך בארה"ב, ימונה ליועץ מיוחד בשגרירות ארה"ב בישראל, לצדו ולסיועו של השגריר החדש דייויד פרידמן.

ליטסטון, בוגר 'ישיבה יונברסיטי', נחשב ליהודי שומר תורה ומצוות המקפיד על לימוד תורה ושימש עד עתה במספר תפקידים חינוכיים בניו יורק.

בתפקידו האחרון שימש כמנהל קריאייטיב ראשי ומייסד של חברת "מקורות חינוך", ארגון המספק אינפורמציה של החינוך היהודי באינטרנט.

על פי הדיווחים בכלי התקשורת, ליטסטון נמצא בקשרים טובים גם עם איוונקה טראמפ בתו של הנשיא דונלד טראמפ, ויש לו ערוץ פתוח אל ראש הממשלה בנימין נתניהו.

"הרב ליטסטון ממציא את רוח היזמות שלו בכל התוכניות שלו", נכתב על היועץ החדש באתר האינטרנט של האיחוד האורתודוכסי. "בחמש השנים האחרונות, התוכניות שלו זכו לשבחים של איוונקה טראמפ, הסנאטור ג'וזף ליברמן ומשרדו של ראש הממשלה נתניהו, כמו רבים אחרים", נכתב באתר הרשמי.

יצויין כי מדובר במינוי שני של יהודי אורתודוקסי לתפקיד בכיר בשגרירות ארה"ב בישראל זאת אחרי מינויו של פרידמן לשגריר.

מתברר כי בניגוד לשגריר הקודם שהיה בעל דעות והשקפת עולם רפורמית הרי שכעת בכירי השגרירות יהיו מחוברים דווקא למורשת ולמסורת ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר