חקר את השוטר

כך העבריין עמיר מולנר ייצג את עצמו בבית המשפט. צפו

במחזה אבסורדי משהו, היה זה היום דווקא אחד מבכירי העבריינים בישראל שחקר מול השופטים את השוטר לשעבר ערן מלכה שלטענתו נהג בו כפי שנהג מול רונאל פישר (משפט)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
מולנר בבית המשפט, היום (צילום: מוטי קמחי, ynet)

בבית משפט השלום בראשון לציון נערך הבוקר דיון חריג ומסקרן. ערן מלכה, קצין המשטרה המרצה עונש מאסר על חלקו בפרשת רונאל פישר ששיחד אותו, הופיע כעד הגנה מטעמו של עמיר מולנר, מבכירי העבריינים בישראל.

האשמתו הנוכחית של מולנר, היא בשל העובדה כי לא פתח את דלת ביתו לשוטרים שהקישו עליה. השופטת חייבה את מלכה להעיד, אף שהוא סירב ככל הנראה בגין חששותיו ממולנר.

הקשר למלכה, הוא בגין טענתו של מולנר כי הוא שעמד מאחורי מבצע החיפוש בביתו, ובכוונתו להוכיח כי הליך החקירה בפרשת החיפוש בביתו היה "מגמתי, לא מוצדק, והתנהל בהנחיית קצין מושחת שבעצם תפר לי תיק".

לדבריו, מספר חודשים לפני הגשת כתב האישום נגדו הגיעה אליו הצעה, באמצעות עורך דין, לתת למלכה אלפי שקלים מדי חודש בתמורה לכך שיודלף למולנר מידע מתיקים המתנהלים נגדו - סוג ההתנהלות בה כבר הודה מלכה בכל הקשור לרונאל פישר.

הפעם העבריין הבכיר הוא שייצג את עצמו, ואלו היו חלק מחילופי הדברים והחקירה שהוא קיים לשוטר שסרח. מולנר פתח והבטיח: "לא באתי כנקמן ולא באתי להזיק לך. אני מבטיח לך שלא תינזק ממני. אתה אסיר. נשפטת לשבע שנים ואתה לפני ועדת שליש. אני מבין את הרגישות ומבטיח לך שלא אני אזיק לך. כששוטרים משקרים בבית משפט אין להם ממה לחשוש".

"לעולם לא מגישים כתב אישום נגד שוטר ששיקר בבית משפט. בגלל הנסיבות העצובות של המקרה שלך אף אחד מהשוטרים שהיו לפניך לא היה מוכן להגיד שאתה מפקד שלו", הוסיף מולנר וערן מלכה ענה: "נכון. ידעו מה תעשה דקה אחרי. שתזמן אותם לעדות".

הפרשה שהחלה לפני כ-4 שנים, הגיעה היום לשיא תקשורתי מרתק בדיון הנוכחי בראשון לציון.

כאמור, נגד מולנר תלוי ועומד כתב אישום בגין הכשלת שוטר במילוי תפקידו, וזאת משום שלא פתח את הדלת לשוטרים שפרצו לביתו לאחר כמה שעות המתנה בהן לא נענו. בעקבות כך, החליט מולנר לצאת למאבק משפטי ולהוכיח כי "המשטרה סתם רודפת אותי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר