ליברמן ואלשיך ביקרו את לוחמי הימ"מ. צפו

המפכ"ל אלשיך והשרים ליברמן וארדן ביקרו אצל לוחמי הימ"מ וצפו בתרגיל חילוץ בני ערובה מבניין ומאוטובוס תוך שימוש באמצעים ייעודיים, יכולות מן האוויר ועל גבי אופנועים (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
לוחמי הימ"מ והמשלחת (צילום: דוברות המשטרה )

שר הביטחון אביגדור ליברמן, מפכ"ל המשטרה רב ניצב רוני אלשיך והשר לביטחון פנים גלעד ארדן ערכו היום (שלישי) ביקור עבודה בימ"מ "על מנת לעמוד מקרוב אחר יכולותיה המיוחדות של היחידה בתחומי הלוחמה בטרור, חילוץ בני ערובה ועוד".

במשטרה סיפרו כי "בביקורם התרשמו השרים מן היכולות הגבוהות של לוחמי היחידה במגוון תחומי לוחמה, מסתערבים, כלבנים יכולות חבלה והצלה. בין היתר צפו בתרגיל חילוץ בני ערובה מבניין ומאוטובוס תוך שימוש באמצעים ייעודיים של היחידה וכן נחשפו ליכולות הלוחמה מן האוויר במסוקי משטרה וצבא ועל גבי אופנועים".

עוד במסגרת הביקור קיבלו השרים סקירה על פעילות היחידה במאבק של מדינת ישראל אל מול הטרור והפשיעה החמורה.

שר הביטחון אמר בדבריו כי: "היכולות שראינו כאן היום הן מרשימות וחשובות למאבק שאנו מנהלים נגד הטרור. שיתוף הפעולה בין הימ״מ לצה״ל ושילוב הפעולות הכולל של כל הכוחות מהזרועות השונות שנלחמות בטרור מאפשר לאזרחי ישראל להמשיך ולנהל חיי שיגרה בביטחון וזהו אינו דבר של מה בכך באזורנו ובנסיבות שעימן אנו מתמודדים מאז קום המדינה."

מפכ"ל המשטרה אמר: "בימים אלו בהם הטרור הבינלאומי מכה בכל רחבי העולם ואנו עדים לאיומים נרחבים ומגוונים, הימ"מ של משטרת ישראל נדרשת לפתח ולשמר מנעד כשירויות נרחב, ייחודי ומגוון ביותר. הימ"מ היא יחידת העילית של משטרת ישראל ובמסגרת משימות המשטרה היא מובילה את המענה בתחומי הטרור והפשיעה החמורה".

מפקד משמר הגבול ניצב יעקב (קובי) שבתאי סיכם את הביקור: "אני מברך את השרים על שהגיעו להתרשם מיכולות היחידה שמהווה מקור גאווה ועוצמה במשמר הגבול. אין ספק שעוד צפויים לנו אתגרים ביטחונים רבים ואליהם אנו נערכים ומתאמנים. בכל מקום, זמן ותרחיש היחידה תפעל בצורה הטובה והמקצועית ביותר למען ביטחונם של אזרחי ישראל וחוסנה של המדינה."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר