צפו: גנב סדרתי של סלולריים במרכזי קניות

נתפס גנב סדרתי שנהג לגנוב מכשירי סלולר מתיקים בתוך מרכזי קניות ומרכולים. הגנב נהג לקחת את המכשירים מתיקים בעיקר של נשים שהותירו אותם בעגלת התינוק (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: מצלמות האבטחה, דוברות המשטרה)

חקירה של משטרת ישראל הובילה להגשת כתב אישום נגד גבר תושב רחובות בן 49 שנהג, באופן סדרתי, לנצל היסח דעתן של לקוחות במרכזי קניות ברחובות ולגנוב מהן מכשירי סלולר.

במהלך החודשים האחרונים התקבלו במשטרת ישראל תלונות מנשים שסיפרו כי במהלך קניות בחנויות ובמרכולים ברחובות נגנבו מהם מכשירי סלולר וארנקים.

בחקירת המקרים עלה כי הנאשם נהג לארוב לנשים ולגנוב מהן את הטלפון הסלולרי בשנייה בה דעתן הוסחה במהלך הקניות.

על פי כתב האישום בתאריך 13/1/17 ניצל הנאשם את חוסר תשומת ליבה של אישה במהלך קניות בחנות מרכול וגנב מתוך התיק שלה מכשיר סלולרי. כעבור חמישה ימים, ניצל הנאשם את הסחת דעתה של אישה אחרת בתוך מרכול וגנב מתוך התיק שלה טלפון סלולרי.

למחרת, הגיע הנאשם למרכול נוסף וזיהה אישה עורכת קניות כשלידה עגלת תינוק. הנאשם ניצל את היסח דעתה של האישה וגנב מתיק בתוך עגלת תינוק 13,500 ש"ח, שיקים והתקני זיכרון נייד.

בתאריך 28/1/17 ארב הנאשם ללקוחה בחנות נעליים בקניון ברחובות וגנב מתוך התיק שלה 250 שקלים ומכשיר סלולרי. בתאריך 6/2/17 ניגש הנאשם לעבר אישה בתוך חנות והמתין לרגע בו תשומת ליבה אינה נתונה וגנב מתיקה שהיה תלוי על עגלת תינוק מכשיר סלולרי.

למחרת, הנאשם ארב לאישה במהלך קניות בחנות פארם ברחובות וגנב מתוך עגלת התינוק שלה מכשיר סלולרי, ובתאריך 13/2/17 גנב הנאשם מתיקה של אישה בחנות מרכול 250 שקלים וכרטיסי אשראי.

בתאריך 18/2/17 פרץ הנאשם למונית בחניון סמוך לבית החולים קפלן ברחובות וגנב מתוכה 400 שקלים. וכעבור חמישה ימים גנב הנאשם מתוך תיק של אישה שערכה קניות בחנות מרכול 400 שקלים וכרטיסי אשראי. בתאריך 9/3/17 במהלך קניות של אישה בחנות ברחובות גנב הנאשם מתוך תיק המונח על עגלת תינוק ארנק ובו 150 שקלים כרטיסי אשראי ועגילים מזהב ובתאריך 22/3/17 נכנס הנאשם לחנות בגדי נשים וגנב מתיקה של אישה שהיה קשור לעגלת תינוק מכשיר סלולרי וארנק המכיל 100 שקלים.

בפעילות מבצעית של משטרת ישראל אותר האיש, נעצר ונחקר באזהרה. מעצרו של הנאשם הוארך מעת לעת. ובימים האחרונים, כאמור, הוגש נגדו כתב אישום בבימ"ש השלם בראשל"צ ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

משטרת ישראל קוראת לציבור להימנע מלהשאיר תיק ללא השגחה, אפילו לזמן קצר, על עגלת קניות במרכול.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר