לקראת פסח

"מאירים" את החג עבור האלמנות והיתומים

קרן הצדקה "מאירים" יוצאת לקראת חג הפסח במבצע רחב היקף ומטרתו העיקרית- לדאוג לרווחתם ושמחתם של היתומים והאלמנות בכל רחבי הארץ. המטרה העליונה היא שיוכלו לחגוג את ימי הפסח ככל קרוביהם ומכריהם בהרגשת בני חורין וללא דאגות (צרכנות, שיווקי)

"מאירים" את החג עבור האלמנות והיתומים. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

בקרן מאירים עומדים בקשר רציף בכל ימות השנה עם יתומים ואלמנות ופועלים למלא את כל חסרונם ולעזור להם בכל מבוקשם. בערב הפסח, החג בו כולנו נסב לשולחן מלא בכל טוב, ובהגדה נקרא על מכת חושך. ארגון "מאירים" דואג להאיר את החג עבורם ולהביא שמחה ותקווה לאותם אלו שחשך עליהם עולמם.

במסגרת חלוקת קמחא דפסחא יישלחו לביתם של היתומים והאלמנות סלי מזון מלאים בכל טוב, כדי שיעברו את החג ללא הרגשת חסר. החלוקה תתבצע הודות לשיתופי פעולה ענפים עם גורמי הרווחה בעיריות השונות והודות לסיועם של נציגי קהילות ונציגי ארגוני החסד השונים.

מאירים את החג עבור האלמנות והיתומים | לחצו כאן או בטלפון: 072-3924071

"לדברי יזהר נבון מנכ"ל הקרן: התורה מצווה אותנו כי "כָּל-אַלְמָנָה וְיָתוֹם, לֹא תְעַנּוּן" ואנו מוזהרים "לגלות רגישות מיוחדת לצרכיהם של יתומים ואלמנות, ולהיות מודעים לכאבם ולבדידותם".

"בחרנו במיוחד לצאת בחלוקת "קמחא דפסחא" השנה לאוכלוסיית היתומים והאלמנות כיוון שאנו סמוכים ובטוחים שדרכם נקיים את המצווה של תמיכה בנזקקים בערב חג הפסח בהידור רב, המחשבה כי יתומים ואלמנות יאלצו לעבור את החג לבדם ללא בני משפחה ובבדידות קשה מלווה אותנו בכל רגע, והיא שאילצה אותנו לצאת בחלוקה הנרחבת".

ב'מאירים' יודעים לספר כי הם עורכים מידי שנה שמחת בר מצווה מרכזית והענקת זוגות תפילין לעשרות בני נוער יתומים, ומי שאין ידם משגת לחגוג את האירוע בצורה מכובדת. באירועים מרגשים אלו מוענקת לנערי בר המצווה תחושת שמחה אמיתית כשווים מול שווים, ויכולת לחלוק את שמחתם עם קרובי משפחתם, אישי ציבור ורבנים ככל שאר חבריהם.

מאירים את החג עבור האלמנות והיתומים | לחצו כאן או בטלפון: 072-3924071

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר