דקר ודחף

נרצחה בידי מוסלמי בצרפת ותיקבר בירושלים

שרה לוסי חלימי נרצחה בפריז בידי מוסלמי במה שהוגדר כפיגוע טרור בניגוד לניסיונות המשטרה להשתיק את הסיפור. גופתה הוטסה לישראל והיא תיקבר בהר המנוחות (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
מסע הלוויה בפריז (צילום: באדיבות המצלם)

הרצח המזעזע של שרה לוסי חלימי בפריז נקבע באופן סופי כפיגוע טרור והמשפחה מאשימה את השלטונות בצרפת בניסיון להשתיק את הסיפור כדי לא לעורר מהומה פוליטית.

גופתה של חלימי בת ה-66 נמצאה בלילה שבין שני לשלישי ברובע ה־11 בפריז. הגופה נמצאה בסביבות השעה 4:30 לפנות בוקר בחצר הבית לאחר שהוזעקו שוטרי מקוף על ידי השכנים בעקבות העימות של הרוצח עם הקורבן.

על פי עדויות השכנים המחבל החשוד בן ה-27 טיפס אל הקומה השלישית, צעק "אללה הוא אכבר" והתפרע בדירתה לפני שחלימי נפלה אל מותה. משטרת פריז עצרה אותו לבדיקה פסיכיאטרית.

המשפחה מאשימה את המשטרה במחדל גדול ובניסיון להשתיק את הרצח מסיבות פוליטיות שקשורות לבחירות בצרפת שאמורות להיערך בקרוב.

שרה לוסי חלימי הי"ד

לטענת המשפחה, התברר שהשכנים הזעיקו את המשטרה כי שמעו צעקות של החשוד וראו אותו משתולל בדירתה. אך השוטרים התמהמהו והמתינו ליחידה מיוחדת לנטרול פצצות לפני שפרצו לבית מחשש לחומר נפץ, אך זה היה מאוחר מדי - החשוד דקר את חלימי וזרק אותה מהחלון בקומה השלישית.

בחקירתו טען שהקוראן ציווה עליו לרצוח אותה. במשפחתו של החשוד טוענים לאי־שפיות ביומיים האחרונים שקדמו לרצח המזעזע. אך המשפחה ובני הקהילה כמו גם תושבי האזור, אינם מקבלים את הטענה ואומרים כי הצעיר היה שפוי לחלוטין והסתובב באזור כאחד האדם למעט ההקצנה הדתית שעבר בחודשים האחרונים.

שרה לוסי חלימי התגוררה בגפה. יש לה בן שחי בישראל ועוד שתי בנות שחיות בצרפת. גופתה הוטסה אמש מפריז לישראל והיא תובא היום לקבורה בהר המנוחות בגבעת שאול בשעה 11:30. בני משפחתה ביקשו אמש מהציבור להגיע להלווייתה כדי לחלוק לה כבוד אחרון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר