"שילמנו מיליון דולר מקדמה"

טלטלה גם בארה"ב: 700 משפחות נותרו ללא מלון לפסח

700 משפחות מניו יורק, בהן משפחה ששילמה 230 אלף דולרים - נותרו ללא מלון בחג הפסח, לאחר שלטענת חברת הנופש - מלון 'הילטון' בסאן דייגו חזר בו מהסיכומים למרות המקדמה שקיבל (תיירות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מלון הילטון (צילום: מתוך הפייסבוק Hilton San Diego Bayfront)

בשבוע האחרון חשף "כיכר השבת" את קריסתם של שתי חברות נופש שארגנו למשפחות מהציבור החרדי מהארץ ומחו"ל, חופשת פסח בטוסקנה וביוון, וברגע האחרון הכל בוטל כשהדבר גרם למפח נפש ולאכזבה גדולה לאותן מאות משפחות שנותרו ללא הכסף וללא החופשה.

כעת מתברר כי גם בארה"ב מחוללת סערה, עקב קריסתה של חברת נופש ידועה כאשר החברה המקומית מאשימה את רשת הילטון בביטול תוכניות פסח.

עוד בנושא:

לטענת מארגני החופשה, הם נאלצו לבטל את נופש הפסח שתוכנן בקליפורניה ל-700 משפחות מניו יורק זאת לאחר שברשת הילטון היוקרתית ביטלו את ההסכם שנחתם עימם.

"הפקדנו סכום של מקדמה בסך מיליון דולר על מנת לשריין את המלון בעבורנו אולם מנהלי המלון בחרו ברגע האחרון לבטל הכל", טוענים בחברת הנופש.

הנופש היוקרתי מאורגן על-ידי מנהלי המסעדה הידועה במנהטן 'פריים גריל' הנחשבת לאחת המסעדות היוקרתיות הכשרות בניו יורק. החברה מארגנת נופשי פסח תחת המותג "פריים אקספירייז" מאז שנת 2014 עד עתה ללא תקלות ובהצלחה מרובה.

עורך הדין של החברה טוען כי כבר בחודש נובמבר הזמינו את המלון בסאן דייגו לעשרה ימים עבור מאות משפחות חרדיות ודתיות אולם כעת בהילטון מתכחשים להכל. "הם מסרבים לכבד את ההתחייבות שלהם או לחילופין להשיב את הכסף שקיבלו כמקדמה", הוא טוען.

לדבריו, אחת המשפחות שתיכננה לנפוש עימם שילמה 230 אלף דולר כדי להביא את כל קרובי המשפחה שלהם לחופשה וטיול הכוללת אורחים, רבנים ובדרנים.

כעת המחלוקת בין הצדדים עומדת לבוררות בקליפורניה.

דובר של רשת הילטון הגיב לכלי התקשורת כי "הכללים החלים על הבוררות שהגיש המלון בקליפורניה נגד קבוצת הנופש שארגנה את חופשת הפסח אוסרים עלינו להעיר הערות נוספות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר