טרור ערב חג הפסח

פיגוע דריסה בצומת עופרה; ישראלי נרצח, המחבל נתפס

אלחי טהרלב בן 20 נרצח וישראלי נוסף בן 20 נפצע באורח קל בפיגוע דריסה הבוקר בצומת עופרה בכביש 60. כוחות גדולים של צבא הוזנקו למקום, המחבל הדורס נורה ונתפס על ידי כוח צה"ל (אקטואליה)

כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י' בניסן תשע"ז | 06.04.17
זירת הפיגוע (צילום: דוברות מד"א)

צעיר ישראלי בן 20 נרצח וישראלי נוסף, בן 20, נפצע באורח קל בפיגוע דריסה הבוקר (חמישי) בצומת עופרה בכביש 60. המחבל נורה ונתפס על ידי כוח צה"ל.

מהדיווחים בראשונים עולה כי כלי רכב נהוג בידי מחבל ערבי דרס קבוצת ישראלים שעמדה בתחנת האוטובוס בכניסה ליישוב.

אלחי טהרלב הי"ד

אזרחים ואנשי כוחות הביטחון שהיו באזור פתחו לעבר המחבל באש, והוא כאמור נעצר על-ידי צה"ל.

כוחות ההצלה שחשו למקום העניקו טיפול לנפגעים, קבעו את מותו של החייל אלחי טהרלב הי"ד, בנו של הרב אהד ופינו את הפצוע באורח קל לבית החולים 'הדסה הר הצופים' בירושלים.

נחום ביננפלד חובש רפואת חירום של איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי למקום נתקלתי בזירה קשה של רכב פלסטיני שעלה על המדרכה, פגע בחיילים ששהו בסמיכות לתחנת האוטובוס ונפל לתעלה בצד הדרך.

"צוותי רפואה של צה"ל העניקו טיפול רפואי ראשוני לנפגעים בזירת האירוע. עמודי הבטיחות שהוצבו בסמיכות לתחנה עקב פיגועי דריסה שאירעו בעבר מנעו פגיעה של המחבל באזרחים נוספים ששהו בתחנת האוטובוס בזמן הפיגוע".

המחבל, מאלכ חאמד (צילומסך: מתוך פייסבוק)

פאראמדיק מד"א אילן קליין: "מדובר באירוע קשה, צעיר כבן 20 שכב בתחנת האוטובוס כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פציעה קשה, ניסינו להעניק לו טיפול רפואי אבל בתוך זמן נאלצנו לקבוע את מותו. בסמוך אליו שכב צעיר כבן 20 בהכרה כשהוא סובל מחבלות בגפיים, יחד עם כוח רפואה של צה"ל שהגיע למקום הענקנו לו טיפול רפואי והוא פונה במצב קל בהכרה מלאה לבי"ח הדסה ה"צ".

מבית החולים 'הדסה הר הצופים' נמסר כי "אל חדר המיון פונה צעיר כבן 19 לאחר שנפגע במהלך נסיון פיגוע דריסה בצומת עופרה. מצבו קל, בהכרה מלאה".

המחבל שביצע את הפיגוע הוא מאלכ חמאד תושב הכפר סילוואד. ארגון הטרור חמאס פרסם הודעה בה בירך על הפיגוע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר