הצעצוע המוטורי החדש של ולדימיר פוטין

נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, חובב האקסטרים הגיע השבוע לכנס בסיביר במשאית שטח אמפיבית ייחודית המאפשרת נסיעה על השלג גם בתנאים קשים במיוחד (חדשות תחבורה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

הוא אוהב להצטלם עם נמרים ולווייתנים ולהפיל את חברי נבחרת הג'ודו של רוסיה אל המזרון ועכשיו יש לפוטין שיגעון חדש - משאית שטח 6X6 אמפיבית מסוג Trekol -39294.

על פי הדיווח ב-ynet, נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, הגיע לכנס ליזמות וניצול משאבי הקוטב בצפוני שנערך בעיר ארכנגלסק שבצפון מערב רוסיה, כ-225 ק"מ מהחוג הארקטי, במשאית הייחודית.

למשאית מתוצרת רוסיה מנוע טורבו-דיזל של יונדאי בנפח 2.5 ליטר המפיק 83 כ"ס בלבד, ומאפשר מהירות מרבית של עד 70 קמ"ש עם צריכת דלק משולבת (כביש ושטח) של 5.8 ק"מ לליטר. אל המנוע מחוברת תיבת ארבעה הילוכים ידנית, תיבת העברה עם הילוך כוח ונעילת דיפרנציאל לכל אחד משלושת הצירים. צמיגי בלון ענקיים מספקים את האחיזה הנדרשת בקרקע, שכן הם מסוגלים לתפקד בלחץ אוויר נמוך במיוחד של 6 PSI. מרווח הגחון המוצהר עומד על 49 ס"מ, 10 ס"מ יותר מהאמר H1.

משאית טרקול


היכולת האמפיבית של משאית-פוטין מתאפשרת תודות למנוע "סילון-מים" הפועל בדומה לדרך בה עובד מנוע אופנוע ים, ומאפשר לכלי הכבד תנועה לפנים במים במהירות של 10 קמ"ש.

תא הנוסעים עשוי פיברגלס לטובת הפחתת משקל ועמידות בתנאים הקיצוניים. חומרים מבודדי חום מאפשרים לרכב פעילות בטווח טמפרטורה של בין מינוס 45 מעלות צלזיוס לפלוס 45. אם פוטין ירצה להביא אורחים, המשאית מציעה מקום לשמונה נוסעים עם כושר העמסה של כ-700 ק"ג.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר