"ניקוי אורוות"

במבצע משטרתי גדול נתפסו 280 אלף דולר

יחידת המסתערבים וכוחות נוספים ביצעו פשיטה גדולה על היישוב ביר הדאג' שבדרום כדי לעצור חשודים בהברחות סמים ועבירות נוספות. בפשיטה נתפסו סכומי כסף גדולים (משטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)

אתמול (ד') לפנות בוקר פשטו עשרות לוחמים של יחידת המסתערבים של מג"ב בשת"פ כוחות משטרה וצבא על היישוב ביר הדאג' שבדרום.

במסגרת המבצע שכונה "מבצע ניקוי אורוות" עצרו הכוחות 4 יעדים החשודים בהברחות סמים ועבירות פשיעה חמורה.
במסגרת המבצע אף נתפסו 280,000 דולר ובמשטרה מעריכים שמקורו של הכסף הוא בהברחות.

אחרי פעילות מאומצת שכללה חקירה מקיפה ושימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים יצא מבצע "ניקוי אורוות" לדרך בהובלתה של יחידת המסתערבים של משמר הגבול הפועלת בדרום. היחידה שבשגרה מנהלת מאבק עיקש כנגד הברחות ופשיעה בגזרת הגבול הדרומי עם מצרים פעלה הפעם ביישוב ביר הדאג' כנגד מחוללי פשיעה מרכזיים בתחום ההברחות מהגבול והסחר בסמים.

בסיוע יחידת מגן ויחד עם כוחות נוספים של משטרה וצבא פשטו אתמול לפנות בוקר עשרות לוחמים שביצעו ארבעה מעצרים של יעדי איכות של משטרת ישראל וצה"ל. מדובר בחשודים אשר פעלו ככל הנראה בתחום הסמים והסחר, גניבות רכוש צבאי ואלימות כנגד כוחות הביטחון.

במסגרת המבצע תפסו הלוחמים סכום כסף גדול של כ- 280,000 דולר במזומן שעל פי החשד התקבלו במסגרת הברחות וסחר בסמים. עוד נמצא באחד הבתים טרקטורון גנוב.

4 החשודים בשנות ה-20-30 לחייהם נעצרו להמשך חקירה של כוחות הביטחון.

עם סיום המבצע אמר מפקד יחידת המסתערבים: "מדובר במעצרים של מי שנחשדים בעבירות קשות בתחום ההברחות והסחר. חלק מהיעדים מבוקשים תקופה ארוכה ואתמול, בשיתוף פעולה יוצא דופן עם כוחות צבא ומשטרה הצלחנו לעצור אותם. היחידה, יחד עם כוחות נוספים תמשיך לפעול כנגד כל מי שיעסוק בהברחות ובסחר של סמים גם בגזרת הגבול שבה מבצעים העבריינים את פעילותם וגם במקומות בהם העבריינים מתגוררים."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר