הזוועה נמשכת

דיווח: שוב תקיפה כימית של צבא אסד בסוריה

כלי תקשורת בסוריה מדווחים כי מטוסי חיל האוויר הסורי ביצעו תקיפה כימית נוספת וחביות עם גז כלורין הוטלו על העיר חמה. בתחילת השבוע נהרגו 150 אזרחים בתקיפה כימית (בעולם)

תיעוד התקיפה הכימית הקודמת (צילום: מתוך טוויטר )

כלי תקשורת המזוהים עם המורדים בסוריה מדווחים היום (חמישי) כי מטוסים של חיל האוויר הסורי שבו וביצעו תקיפה באמצעות נשק כימי נגד יעדים של המורדים ליד העיר חמה, על פי דיווח מטוסים הטילו חביות של גז כלורין ולפי שעה לא דווח כמה בני אדם נפגעו בתקיפה.

בתחילת השבוע נהרגו לפחות 150 בני אדם בתקיפה כימית שיוחסה למשטר אסד במחוז אידליב במדינה, התקיפה באידליב בוצעה באמצעות גז סארין ובתקיפה זו נפצעו גם כארבע מאות בני אדם.

התקיפה הקודמת עוררה רעש בעולם , תמונות וסרטונים שפורסמו מאזורים שנפגעו הציגו ילדים גוססים כשהם פגועים כתוצאה מהשפעות גז הסארין.

תיעוד הנפגעים בתקיפה הקודמת

משטר אסד הכחיש את הטענות כי הוא זה שביצע את התקיפה ולטענת דובר הצבא הסורי המטוסים הפציצו מצבור של גז סארין שהיה בידי המורדים וכתוצאה מההתפוצצות נפגעו האזרחים.

בישראל עוקבים בדאגה אחר השימוש בנשק כימי בסוריה וביום ראשון הקרוב יתכנס הקבינט המדיני-ביטחוני וידון במצב בסוריה ובהשלכותיו על ישראל.

תיעוד התקיפה הקודמת במחוז אידליב בסוריה

בכינוס מיוחד של מועצת הביטחון של האו"ם שנערך אתמול בעקבות התקיפה הכימית גינתה בחריפות שגרירת ארה"ב באו"ם ניקי היילי את מוסקבה המגבה את משטר אסד, השגרירה החזיקה בידה תמונות של ילדים הרוגים בסוריה וזעקה "כמה ילדים עוד ימותו בסוריה עד שהרוסים יפסיקו את התמיכה במשטר אסד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר