תפס שודד על חם וספג איומים וירי לחנותו

בעל אטליז מהכפר יפיע שבצפון תפס שודד במהלך שוד בסניף הסופר פארם הסמוך מאז הוא ספג איומים בטלפון ואף ירי לעבר חנותו. המאיים נלכד והוגש נגדו כתב אישום (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

לפני כמעט חודשיים הצליח בעל איטליז הסמוך לסניף סופר פארם בישוב יפיע למנוע שוד ולתפוס את אחד החשודים עד להגעת כוח משטרה למקום אלא שמאז הוא סבל מהטרדות ואיומים מחבריו של העבריין שנתפס והוגש נגדו כתב אישום בגין ניסיון השוד.

הקצב קיבל מספר שיחות טלפון מאיימות ומטרידות מגורמים עבריינים ביניהם גם קללות כנגד אשתו. באחת השיחות הנאשם התקשר אל המתלונן ואמר לו: "אני אתפור לך את החנות בכדורים".

מתברר כי העבריינים אף עמדו בדיבורם ולא רק איימו באוויר, בתאריכים 23.2.17 ו 25.2.17 הגיעו אלמונים וירו לעבר בית העסק של המתלונן כתוצאה מן הירי נפצעו 3 אנשים ביניהם בנו של בעל האיטליז.

הנאשם אשר איים על המתלונן במספר שיחות הטלפון נעצר תוך פרק זמן קצר לאחר חקירה מקצועית תוך הפעלת אמצעים טכנולוגיים והיום (א') הוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל רואה בחומרה כל ניסיון להטיל אימה על אזרחים תמימים שומרי חוק המסכלים עבירות ומסייעים בשמירה על ביטחון התושבים והיא פועלת באופן נמרץ תוך שימוש בכל האמצעים הטכנולוגיים המתקדמים כנגד אותם עבריינים המנסים לפגוע בשלטון החוק באמצעות הפחדה של עדים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר