התפתחות דרמטית

רוסיה, חיזבאללה ואיראן בהודעה משותפת: "בפעם הבאה נגיב בעוצמה"

"ארצות הברית לא תשלוט בעולם": במלים קשות ותוקפניות אלו יוצאים היום הכוחות הלוחמים לצד אסד בסוריה, כולל רוסיה - מה שמבטיח תקופה מתוחה במיוחד באזורינו (בעולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
שיגור הטילים האמריקנים בסוריה שהצית את המתיחות הבינלאומית (צילום: צבא ארה"ב)

החמ"ל (חדר מלחמה) המשותף לצבאות סוריה, רוסיה והכוחות האיראניים הפועלים בסוריה לטובת הנשיא בשאר אסד, יוצא היום (ראשון) בהודעת אזהרה לצבא ארה"ב בעקבות התקיפה שלו בסוף השבוע את בסיס חיל האוויר הסורי.

כלי התקשורת המזוהים עם המשטר הסורי פרסמו את ההודעה הדרמטית מטעם החמ"ל - הכולל כאמור גם את חיזבאללה: "אנחנו נגיב בעוצמה על כל תוקפנות. אנחנו, כבעלי ברית של סוריה, נגביר את התמיכה שלנו בצבא הסורי ובעם הסורי בכל הדרכים. רוסיה ואיראן ולא יאפשרו לארה"ב להשיג הגמוניה ברחבי העולם".

"מעתה נגיב בעוצמה לכל חצייה של קו אדום, מצד אמריקה או מצד כל גורם אחר. האמריקנים יודעים שיש לנו את היכולות להגיב בהתאם. מעשה התוקפנות של אמריקה בסוריה הוא חציית קו אדום".

טיל טומהוק, אחד מעשרות, משוגר מנושאת המטוסים האמריקנית לבסיס הסורי (צילום: צבא ארה"ב)

עוד קודם להודעה דרמטית זו, התקשר נשיא איראן רוחאני לנשיא סוריה אסד וגינה באוזניו "את התקיפה האמריקנית הבוטה בשטח סוריה. איראן עומדת לצד הסורים במלחמתם נגד הטרור". אסד השיב לו כי "ארה"ב לא הצליחה להשיג את היעד המצופה מהתוקפנות הזו והוא הרמת המורל של כנופיות הטרור שנתמכות על ידה אחרי הניצחונות שנחל הצבא הסורי".

יצויין, כי שגרירת ארה"ב באו"ם ניקי היילי חשפה היום, כי נשיא ארה"ב דונלד טראמפ שוחח עם חברים בממשלו בנוגע להטלת סנקציות חדשות נגד רוסיה ואיראן בשל תמיכתן בסוריה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר