פסח שלם בלי המזוודות

בלי בגדים: עוד תקלה בתעשיית נופשי פסח לחרדים בחו"ל

אחרי קריסת חברות הנופש החרדיות, עוד תקלה בנופש החרדי בפסח: מאות חרדים שיצאו לחגוג את החג באודסה - נתקעו ללא המזוודות שלהם שנותרו בארץ. והיה גם מי שפצח בשירה. תיעוד (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Abed Rahim Khatib/ Flash90)

נופש פסח החרדי תשע"ז. בתחילת השבוע דיווח בהרחבה "כיכר השבת" על קריסתן של שלוש חברות נופש בארה"ב ובאירופה, כאשר מאות משפחות מישראל, אנגליה, צרפת וארצות הברית נתקעו ברגע האחרון ללא מקום נופש, חלקן הגדול לאחר ששילמו סכומי כסף גבוהים שהלכו ככל הנראה לטמיון.

מנגד, הנופש שמתקיים באודסה שבאוקראינה, נראה היה כמוצלח, זאת גם לאור המחירים הזולים יחסית וגם לאור הארגון המקצועי. אלא שהערב חושף "כיכר השבת" כי לצערם של הנופשים הישראלים באודסה, התברר כי גם לרבים מהם המזל לא האיר פנים.

הטיסה שיצאה מישראל הגיעה אמנם ליעדה, אך כמעט מאה מהמזוודות של מרבית הנוסעים נותרו בארץ ללא אפשרות הגעה ביממה הקרובה.

מי צריך מזוודות? יהודה משי זהב העדיף לשיר (באדיבות המצלם)

"מדובר בברדק גדול" אומר לכיכר השבת אחד הנופשים בצער. "נתקענו כל המשפחה ללא בגדים וללא ציוד בסיסי. זה באסה. הנהלת המלון לא אשמה בכלום, אך בפועל רצינו להנות בחו"ל וכעת אנחנו תקועים ללא בגדים ומצרכים בסיסיים".

"הבת שלי צריכה את השמלה שלה, הבן את הכיפה ולאף אחד אין כלום" מספר הנופש בייאוש.

ב. ש. נופש במלון, מספר ל"כיכר השבת" כי כבר יומיים וחצי שהוא ללא בגדיו שהיו במזוודות. "נאלצתי להשתמש בגרביים של רעייתי" הוא מספר בצחוק מהול בציניות.

לדבריו בגלל פרטים טכנים ועיכוב בהליך הצ'ק-אין, רשות שדה התעופה לא שמה את כל המזוודות במטוס. "זו אשמתם המלאה" הוא טוען בתוקף.

יו''ר זק"א יהודה משי זהב, שנמצא בין הנופשים, התיישב בלובי ופצח בשירה. "מי צריך מזוודות כשיש אווירה טובה ושמחה", הוא אומר ל"כיכר השבת" ומוסיף: "מזוודות זה חמץ. עכשיו מבערים את החמץ ומכניסים את שמחת החג ושמחת בחגיך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר