ערב חג שמח - ומתוח

רקטה נורתה מסיני ונפלה בתחומי ישוב בדרום; אין נפגעים

ערב חג החירות, אזור הדרום נכנס לכוננות: אף שאין נפגעים מהירי היום, בפעם הקודמת שנורתה רקטה מסיני לתחומי ישראל, הגיב צה"ל בשורת תקיפות מאסיביות כלפי גורמי טרור בעזה (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הרקטה שנורתה - ובנס לא גרמה לנפגעים (צילום: דוברות המשטרה. תמונה ראשית: רועי עידן, ynet)

מחבלים שיגרו היום (שני) מסיני רקטה לאזור הדרום. הטיל התפוצץ בחממה במועצה האזורית אשכול וגרם שם לנזק אך לא לנפגעים, למעט אדם אחד כבן 50 שלקה בחרדה וטופל במקום.

לפני הירי נשמעה אזעקת צבע אדום במועצה האזורית אשכול. תושבים דיווחו על פיצוץ שנשמע באזור וזמן קצר לאחר מכן זוהתה הנפילה. האזעקה נשמעה ביישובים אבשלום, בני נצרים, דקל, יבול, יתד, נווה, פרי גן, שדי אברהם, שלומית ותלמי יוסף.

(צילום: רועי עידן, ynet)

מדובר צה"ל נמסר: כוחות עורכים סריקות באזור, לא נמסר על שינוי בהנחיות לתושבים.

מדוברות המשטרה נמסר: "לפני זמן קצר דווח על ירי תלול מסלול לכיוון מועצה איזורית אשכול. אותרה נפילה בחממות בישוב יבול. דווח על נפגע חרדה אחד".

"כוחות משטרת ישראל במקום וחבלן המשטרה מטפל ברגעים אלו בזירה. במשטרה קוראים לציבור לגלות אחריות ולא להתקרב לזירת נפילה בטרם סיימו הגורמים המקצועיים, חבלני המשטרה, את הטיפול באירוע מהחשש להיפגעות".

(צילום: דוברות המשטרה)

בהודעה של מד"א נכתב: דוברות מד"א: בשעה 11:45 נמסר למד"א מרחב נגב על נפילה בשטח פתוח במועצה האזורית אשכול. חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי לנפגע חרדה כבן 50. ללא נפגעי גוף.

כזכור, לפני פחות מחודש התפוצצה רקטה בשטח פתוח במועצה האזורית חוף אשקלון. גם אז לא היו נפגעים. כעבור זמן תקף צה"ל מטרות של חמאס בצפון רצועת עזה.

בראיון שנתן היום הרמטכ"ל איזנקוט לגל"צ, הוא אמר: "לצה"ל גם בערב החג הזה יש אתגר בחמש חזיתות. גם מגבול לבנון, גם מגבול סוריה, גם ברצועת עזה, גם מיהודה ושומרון וגם מגבול מצרים. כידוע, יש לנו הסכם שלום עם הצבא המצרי שהוא מחויב מאוד לביטחון ועושה מאמץ גדול, וישנם גורמי טרור שעושים מאמצים לפגע בנו ולשבש לנו את החג. ופה במקרה הזה מגבול סיני".

גדי ירקוני, ראש המועצה האזורית אשכול, אמר היום לאחר התקיפה: ״לצערנו, השקט לו ציפינו בחג הופר בשיא ההכנות. אנו למודי ניסיון ויודעים להמשיך את שגרת החיים שלנו בצל המציאות. אנו מתכוונים להמשיך בשגרה ולא לתת לאירוע להעיב על שמחת החג שלנו. אנו נמצאים בקשר שוטף עם גורמי הצבא וכרגע אין שינוי בהנחיות לתושבים. האזור יפהייפיה ופורח ואני מזמין את עם ישראל לבוא לבקר כאן ולשמוח איתנו״.

(צילום: דוברות מועצת אשכול)
(צילום: דוברות מועצת אשכול)
(צילום: דוברות מועצת אשכול)
(צילום: דוברות מועצת אשכול)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר