הגראי"ל קיבל קהל לברכה

"אנשים עזבו את המשפחות ורצו עם הילדים - זה פשוט נס"

חודשים לאחר אשפוזו בבית החולים במצב קשה מאוד, בעיצומו של יום טוב קיבל לראשונה מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן מאות בני אדם לברכה. "עזבנו את הסעודה ורצנו" העידו תושבים (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
חזון איש 5. ארכיון (צילום: יעקב כהן, פלאש 90)

חסדי שמיים. לראשונה מאז אישפוזו במהלך החורף האחרון, מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן קיבל במהלך החג לברכה מאות בני אדם שעברו על פניו וזכו בברכת "גוט יום טוב".

בליל הסדר, שהו במעונו של מרן ראש הישיבה ברחוב חזון איש 5 בב"ב בנו הגאון רבי משה שטיינמן וחתנו רבי צבי במברגר. מרן השתתף בסדר לשמחת הנוכחים.

יצויין, כי בשנים עברו היה שוהה מרן ראש הישיבה בליל הסדר אצל בנו בירושלים, אולם בשנים האחרונות בני המשפחה נהגו להגיע לערוך את הסדר אצל הסב הדגול.

הגראי"ל שטיינמן (צילום ארכיון: פלאש 90)

אירוע חריג במיוחד (לאור אשפוזו של ראש הישיבה וחודשים האחרונים וההרעה במצבו) התרחש לאחר תפילת מנחה, כאשר מאות בני אדם עברו על פניו של מרן ראש הישיבה לברך ולהתברך בברכת החג, בדיוק כפי שאירע בשנים קודמות.

"זהו נס של ממש לראות את מרן מנהיג הדור יושב על כסא ומברך את כולם. מי היה מאמין שרק בחודשים האחרונים כל עם ישראל התפלל לרפואתו ולהחלמתו כאשר באותם ימים זה היה נראה חזון מופרך שדבר זה יקרה. נס פסח של ממש" סיפר אחד המתברכים.

אברך שזכה לעבור בפני מרן סיפר ל"כיכר השבת" בהתרגשות: "כזו התרגשות הרבה זמן לא נראתה ברחובות ב"ב מפה לאוזן עברה השמועה שיש סיכוי שתהיה כניסה אחרי מנחה. אנשים עזבו באמצע הסעודה ובאו עם ילדיהם".

"בסוף זה קרה, הדלת של בית קודש הקודשים נפתחה וכבימים עברו זכינו לעבור עם כלל הציבור לפני מרן" הוא מספר בדרמטיות, "קשה להעביר את התחושות במילים, אבל כולם עם אותן מילים - פשוט נס אשרינו שזכינו..."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר