צפו בווידאו המזעזע

"יונייטד" פינתה נוסע באלימות מטיסה ועוררה סערת ענק בעולם

דובר הבית הלבן גינה, מניות צנחו והרשת שחטה את המנכ"ל: תיעוד פינוי נוסע מטיסה של חברת "יונייטד" הצליח לעורר סערת ענק ברשת ואפילו לחשוף את הדו-פרצופיות של המנכ"ל (תיירות)

הפינוי האלים (צילום מסך )

תיעוד מזעזע של הורדת נוסע בגלל אובר בוקינג (תפוסה גבוהה מדי) בטיסה של חברת יונייטד משיקגו ללואיוויל בקנטאקי, תוך שימוש באלימות קשה - הצליח לעורר סערת ענק בעולם במהלך חג הפסח. אלפי גולשים תקפו את החברה ברשתות החברתיות, הבית הלבן פרסם התייחסות מיוחדת למקרה ומניות חברת התעופה רשמו ירידה.

תיעוד הפינוי (מתוך טוויטר)

בסרטונים שפורסמו ברשתות החברתיות נראים אנשי החברה כשהם שולפים את הנוסע האסייתי בכוח רב מהמטוס, גוררים אותו על גבו לאורך מסדרון המטוס, כשהוא מדמם ומושפל. לצד הזעם על ההתנהגות האלימה של החברה, ציינו בכלי התקשורת כי מדובר בפעם השנייה בחודש האחרון בה החברה סופגת ביקורת על יחסה ללקוחות.

מנכ"ל חברת התעופה יונייטד, אוסקר מונוז, התנצל בתחילה על המקרה, אמר כי מדובר ב"אירוע מקומם" והצהיר: "נדבר עם הנוסע".

מנכ"ל החברה. חטא על פשע (צילום: CNBC)

אלא ששעות ספורות לאחר מכן, פורסמה בסוכנויות הידיעות הודעה שכתב מונוז לעובדי החברה ובה שיבח את פעילות העובדים האלימים שלו: "העובדים פעלו על פי תקנות החברה כשהורידו את הנוסע מהטיסה. מדובר בנוסע פרוע ותוקפני".

"כשאנשי הצוות ניגשו אליו, הנוסע הרים את קולו וסירב להיענות לבקשתם. בכל פעם שפנו אליו שוב, הוא הפך להיות יותר ויותר פרוע ותוקפני. לצוות לא נותרה ברירה אלא להזעיק את כוחות הביטחון של שדה התעופה בשיקגו, לסייע בהורדתו מהטיסה. הנוסע המשיך להתנגד ורץ בחזרה לא תוך המטוס, תוך שהוא פוגע באנשי הצוות ובכוחות הביטחון". מנכ"ל החברה סיים את הודעתו בהצהרה כי הוא "מגבה ועומד מאחורי כל אחד מכם, העובדים".

הנוסע, לאחר הפינוי האלים (צילום: Kaylyn Davis)

יצויין, כי על פי עדותו של טיילר ברידג'ס, מי שהעלה את תיעוד המקרה לרשת, הנוסע שהוכה הסביר לצוות כי הוא רופא שחייב לחזור למטופליו. הוא הוסיף כי החברה ביקשה מנוסעים לעזוב את הטיסה בכדי לפנות מקום לעובדי צוות. באחד הסרטונים נשמעת אישה שואלת: "הם לא יכולים לשכור רכב עבור הטייסים?".

מחלקת התעופה של שיקגו הודיעה כי איש אבטחה שלה לא פעל בהתאם לתקנות והוצא לחופשה כפויה. משרד התחבורה של ארצות הברית הודיע על בחינת התנהלות יונייטד", ודובר הבית הלבן שנשאל על המקרה אמר בהצהרה לעיתונאים: "זה מטריד לראות את הווידאו. אני לא חושב שיש מישהו שצופה בזה ולא מוטרד. לראות מישהו נגרר לאורך המסדרון, דם יורד מפניו. אי אפשר שלא לחשוב שהיה אפשר לטפל בזה טוב יותר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר