"שום דבר לא ישבור אותנו"

עם לימוזינה וברכה מהרב: כך הוחזרו האסירים לכלא הצבאי

קהל רב ליוו את שני העריקים בחזרה אל הכלא הצבאי בתהלוכה שכללה לימוזינה, מוזיקה וריקודים - לא לפני שנכנסו לקבל ברכה ממנהיג 'הפלג' הגר"ש אוירבך שיזכו לגלות את אהבת הקב"ה (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

קהל רב ליוו אמש (שלישי) את האברך צבי דוב פרידמן ותלמיד הישיבה ישראל מאיר טולידנו העריקים העצורים לאחר שלא התייצבו בלשכת הגיוס, בחזרה אל הכלא הצבאי ממנו קיבלו חופשה למשך 72 שעות.

התהלוכה כללה רכב שרד מפואר מסוג לימוזינה בה ישבו האסירים, ורכבי מוזיקה של תהלוכות הכנסת ספרי תורה.

על הלימוזינה ניתלו שלטים עם הכיתוב 'מעריצים את אסירי עולם התורה'. את העריקים ליוו מרחוב שרי ישראל ועד לרחוב בר אילן, שם יצאו מהרכב ונישאו על כתפי הקהל שהריעו להם.

בסיום התהלוכה הבחור ישראל מאיר טולדנו נשא דברים לפני המלווים ואמר כי לקח עמו אל הכלא את הגמרא, ושם סיים את המסכת שנלמדה בישיבה. "אף אחד לא יצליח לקחת ממני את התורה, לא מעצרים ולא משפטים ימנעו ממני להמשיך ולדבוק בתורה", אמר.

"לא ניכנע להם, שום דבר לא ישבור אותנו, נעמוד איתנים במאבק מול גזירת הגיוס, וחלילה מלשתף פעולה עם רשויות הצבא", הוסיף הבחור האסיר.

לאחר מכן סיים את מסכת כתובות אותה סיים במהלך הימים בהם ישב בכלא, כשהקהל שר ורוקד לפניו.

משם פנו אל מעונו של מנהיג 'הפלג הירושלמי' הגר"ש אוירבך שקיבלם בחמימות רבה. הרב אוירבך בירך את האסירים באריכות ואמר כי "הקב"ה אוהב אותנו יותר ממה שאנו אוהבים את עצמינו, וכשמוסרים נפש על תורה ורוחניות זוכים להארת פנים מהקב"ה שמגלה לנו את אהבתו הגדולה אלינו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר