מחשש לגשם

מעמד 'הקבלת פני רבו' של 'אל המעיין בטדי - הוקדם לשעה 13:00

הכל כבר היה מוכן למעמד 'הקבלת פני רבו' של 'אל המעיין' באצטדיון טדי - מהבמה ועד למאות האוטובוסים - אך מזג האוויר משנה את התוכניות, והמעמד הוקדם לצהריים (חרדים)

יש כהן | כיכר השבת |
סיור של הוועדה המכינה בטדיף בשבוע שעבר (באדיבות המצלם)

מאז חול המועד סוכות, במהלך אירוע 'הקבלת פני רבו' בבריכת הסולטן בירושלים, יו"ר ש"ס השר אריה דרעי החליט שבחול המועד פסח, תנועת 'אל המעיין' תערוך את האירוע באצטדיון טדי, עם כעשרים וחמישה אלף משתתפים.

ישיבות הכנה רבות נערכו לקראת המעמד, הכל כבר היה מוכן, החל מהבמה ועד למאות האוטובוסים מכל רחבי הארץ שעל פי המארגנים היו ממלאים את אצטדיון טדי עד אפס מקום. אבל ברגע האחרון תחזית מזג האוויר משנה את התוכניות.

לפי החזאים, מחר - יום חמישי, השרב יישבר ויחל לרדת גשם מלווה בסופות רעמים וברקים ברחבי הארץ, כולל בעיר הבירה, תחזית שאיימה על קיום הכנס באצטדיון טדי שפתוח כולו.

מאז אתמול בערב, עם צאת החג, עסוקים בתנועת 'אל המעיין' בשאלה האם לבטל את האירוע. הבוקר (רביעי) לאחר שהתחזיות שקיבלו הצביעו על הפוגה בגשמים בשעות הצהריים המוקדמות, החליטו ב'אל המעיין' להקדים את האירוע לשעה 13:00 בצהריים כאשר פתיחת השערים תהיה כבר בשעה 12:00.

כמו כן, מ'אל המעיין' נמסר כי "הנאומים יקוצרו וכל אמני הזמר יופיעו בהופעה מלאה. מאות האוטובוסים יצאו כרגיל מכל רחבי הארץ, כאשר הקהל הרחב יגיע לאירוע מיד אחרי מעמד ברכת כהנים בכותל המערבי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר