המסר השבועי מאת הרב ניר בן ארצי

המתח בין הרוסים והאמריקאים הוא התחלה, אחריהם יהיו עוד הרבה מדינות בעולם במתח, ימשיכו להסתבך ולהסתכסך, כל העולם ירעש ויגעש ותהיה בהלה בעולם (המסר השבועי)

תאיר נרי | כיכר השבת |
(צילום: תאיר נרי)

מלך מלכי המלכים הקדוש-ברוך-הוא, מגן ושומר על כל עם ישראל ועל כל היהודים שגרים בארץ ישראל. ענן אש עוטף את כל גבולות ישראל ועם זאת, היהודים לא יהיו בשאננות ולא יסמכו על הנס, 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם'. למרות הגנת ענני האש מסביב לארץ ישראל והעננים שעוטפים את ארץ ישראל, על צבא-הגנה-לישראל להיות מוכן ולא להיות בשאננות, ועל היהודים בכל רחבי הארץ להיות ערניים ולא להגיד 'לי זה לא יקרה'.

בורא עולם נתן את חג הפסח, חג החֵרות, לא רק כדי לנקות את החמץ מהבית, המכונית והמשרד, נתן את חג הפסח גם כדי לנקות ולזכך את הקליפות השליליות של היהודי. נתן לנו בורא עולם לטעום מה זאת חֵרות ולהרגיש כמה שהחֵרות טובה, כמו שֶבשבת מרגישים מֵעֵין גן עדן כדי להבדיל בין חול ושבת, בין טוב ורע.

כשמשיח ייצא בפרהסיה, ייצא לאור ויהיה מפורסם בארץ ובעולם, יהיה ליהודים חופש וחֵרות, שמחה, שלום וחיים לנצח. בורא עולם רוצה את המשיח יותר מכולם. הקדוש-ברוך-הוא כואב שעוד לא התחילה תחיית המתים. בורא עולם רוצה שכל יהודי ירגיש מה זה חג הפסח, ירגיש את חודש החֵרות שנמצא רק בארץ ישראל הקדושה.

הקדוש-ברוך-הוא מקיף את ארץ ישראל הקדושה כמעט בשְלֵמות, צריך עוד מאמץ מועט מעם ישראל כדי להגיע לשְלֵמות.

היהודים החיים מחוץ לארץ ישראל חושבים שריבונו של עולם משחק איתם, הם יגורשו ממקומותיהם בבושה וכלימה.

בורא עולם אומר לעם ישראל היהודים: 'לכם אין סבלנות, לי יש סבלנות! עד הרגע האחרון אני מתקן את העולם, עד ההתגלות בפרהסיה!

הקדוש-ברוך-הוא מבקש מהיהודים, שלא ישכחו מהן כוונות הגויים כלפי היהודים ולא להאמין לאף אחד.

בין ארה"ב ורוסיה יש מתח, הם רוצים להפגין כוח ושליטה בעולם.

אנחנו העם היהודי בארץ ישראל לא צריכים להתרגש מאף אחד, יש לנו את הקדוש-ברוך-הוא שמגן ושומר על ארץ ישראל הקדושה, הוא ורק הוא מֵחַיה וממית ועל כל יהודי לעשות רצון ה'.

המתח בין הרוסים והאמריקאים הוא התחלה, אחריהם יהיו עוד הרבה מדינות בעולם במתח, ימשיכו להסתבך ולהסתכסך, כל העולם ירעש ויגעש ותהיה בהלה בעולם. לא יֵדעו מה יילד יום, לא יהיה לאן ללכת ולאן לבוא. זה ילך ויתחזק מרגע לרגע, כי הכל הכנה להמלכת מלך המשיח בפרהסיה בזמן הקרוב ביותר!

תקשיבו טוב יהודים יקרים, כשמשיח ייצא לאור יהיו תקיעות שופר משמיים שיִשָמְעו בכל העולם ויבינו כולם שזה גילוי משיח בפרהסיה! הים ירקוד, העצים ירקדו, ההרים ירקדו, הבהמות, החיות, העופות, והדגים ירעשו, ישמחו וירקדו! העולם יהיה בהלם, בני אדם יהיו בהלם ולא יֵדעו מה קורה. בורא עולם יזעזע את כל העולם, וכל העולם יראו את החיבור של הקדוש-ברוך-הוא עִם ארץ ישראל ועם משיח שנמצא בארץ ישראל הקדושה! שמחה גדולה תהיה בארץ ישראל הקדושה!

בזמן שיצאו ממצרים הייתה קבלת התורה במעמד הר סיני ועכשיו אותו עניין – קבלת פני משיח!

חג פסח כשר ושמח ובריאות לכל עם ישראל. הקדוש-ברוך-הוא ירפא כל כאב של עם ישראל וינטרל את אויבנו מליבנו! יהיה לנו חג חֵרות טוב ושמח!

למרות שמשיח עובד ופועל והרוב מכירים אותו – מחכים לאות משמיים.

למעלה ולמטה מוכנים והקדוש-ברוך-הוא מחליט מתי משיח יוצא לאור!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר