הנעדרים בכנרת

המשפחות: "לא עושים מספיק כדי למצוא"

משפחות שלושת הנעדרים בכנרת מאשימות כי כוחות הביטחון לא עושים מספיק כדי למצוא את יקיריהם או לפחות את גופותיהם. "כל דבר צריך לחץ, הכל נעשה בחיסכון" (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
חיפושים בכינרת (צילום: דוברות המשטרה)

גורמים שונים בקרב משפחות הנערים אשר נעדרים בכנרת מאז יום רביעי לאחר שנסחפו במים טוענים כי המשטרה וכוחות ההצלה אינם עושים דיים בכדי למצוא את הנעדרים.

ישראל איטח אחיו של נחמן איטח, הנעדרים מספר כי הכל נעשה בחיסכון, "כל דבר צריכים לשכנע ולהפעיל לחץ בשביל לקבל. אפילו להכניס אופנוע ים צריך לעשות לחץ".

מדובר ביום השלישי לחיפושים והחשש לחייהם גובר. המשפחות מבינים את המצב ומקווים למצוא לפחות את הגופות שלהם. "יש כאן בערך 80 איש משלושת המשפחות שכנראה הולכים להישאר בשבת ובחג. אנחנו שכרנו סירה על חשבוננו בשביל לעזור בחיפושים אבל אנו רוצים לראות את הרשויות נכנסות קצת יותר לעניינים", אומר איטח.

ל'כיכר השבת' נודע כי ח"כ אורי מקלב שוחח עם השר לביטחון פנים גלעד ארדן ומפקד מחוז צפון במשטרה בכדי לזרז את ההליכים. ח"כ מקלב פנה לצה"ל בכדי להביא מכשור חיפוש מיוחד מחיל הים עוד בטרם כניסת השבת.

מהמשטרה נמסר הבוקר כי "לאורך שעות הלילה בוצעו סריקות על ידי שוטרי שיטור ימי במימי הכנרת, ניידות משטרה ומתנדבים שערכו סריקות על ציר החוף בניסיונות איתור שלושת הנעדרים".

"הבוקר מתחדשים החיפושים אחר הנעדרים בכוחות משטרה מתוגברים ומתנדבים הפועלים בים ברצועת החוף ובאוויר, כוחות משטרה ומתנדבים אשר מרכזים את מאמצי החיפוש בים, ביבשה ובאוויר באיתור הנעדרים כוללים: שוטרי שיטור ימי, פרשים, סיירים, לוחמי מג"ב, מסוק משטרה, מתנדבי משטרה מיחידת הצוללים,יחידת צוללים של כב"ה וזק"א, סירות אזרחיות ומטוסי אולטרא לייט", נאמר בהודעת המשטרה.

עוד צוין כי בהתאם להערכת מצב שבוצעה בשעות הלילה ובהתאם לתנאי מזג האויר,החיפושים במים יתמקדו מול רצועת החוף המזרחית ובסמוך לאזורים בהם הנעדרים נראו לאחרונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר