השף המיוסר

יונתן רושפלד: "מייסר אותי שהכסף שלי הולך לדוסים שלא עובדים"

השף יונתן רושפלד, שידע עליות ומורדות בחייו, בוחר להיכנס בציבור הדתי: "מחייבים אותי להעביר את הכסף שלי לאנשים שלא עובדים. מייסר אותי שרוב הכסף שלי עובר לדוסים" (ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
השף יונתן רושפלד. פחות התחברנו (צילום מסך מתוך "מאסטר שף" / שידורי "קשת")

השף יונתן רושפלד הינו אחד השפים המובילים בישראל, ויש שיאמרו אף הבכיר שבהם. הוא כיכב בתוכניות ריאליטי, ניהל מסעדות יוקרה והפך לכוכב של ממש בתחום הבישול.

רושפלד ידע עליות ומורדות בתחום העסקי בשנים האחרונות, וסגר את כל המסעדות שהיו בבעלותו.
בעבר, אף החזיק במסעדת "הרברט סמואל הכשרה" בהרצליה שפנתה לקהל הדתי-חרדי וכן שימש כשף המרכזי בנופש פסח לציבור החרדי בשנה שעברה בחו"ל.

בראיון שער למוסף "7 ימים" של ידיעות אחרונות, בוחר רושפלד להיכנס בציבור הדתי שומר הכשרות ממנו התפרנס במהלך שנים רבות.

רושפלד עם איש העסקים החרדי משה פרידמן. ארכיון

"מה שמפריע לי באמת זה שהגבולות שלנו סגורים על ידי הדתיים. אתה לא יכול להביא לפה כלום היום - לא פרושוטו ולא עוד הרבה מאוד דברים. ויש תכתיבים שמחייבים אותי להעביר את הכסף שלי לאנשים שלא עובדים. מייסר אותי שכבן אדם עם חמישה ילדים, את רוב הכסף שלי אני לא מעביר אליהם אלא לדוסים".

"מי שאוכל כשר - ואנחנו מאוד כיבדנו את זה ב'מאסטר שף', אגב - אני הכי ארצה להגיע אליו ולהגיד לו: הנה, יש לך אפשרות לאכול יותר טוב. אבל זה לא יכול להיות חד־צדדי. מה, אני אבוא אליו והוא לא יבוא אליי? בוא תבקר גם אצלי. אל תאכל, רק תבקר. עם כבוד. בסוף מה שפוגע בי זה שאני מרגיש שהצד השני לא מכבד אותי כמו שאני מכבד אותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר