תיעוד מיוחד משכם

6 שנים אחרי הרצח: הבן אמר קדיש על אביו בקבר יוסף

לפני שש שנים, ביום כ' בניסן, נרצח בן יוסף לבנת הי"ד, בקבר יוסף בשכם, והוא בן 25 בלבד • הלילה נכנסו בני המשפחה לקבר יוסף, והבן אברהם עילאי בן ה-10, אמר קדיש על אביו במקום הרצח (ארץ)

(צילום וידאו: רפי אביטל; תמונה: רועי חדי)

לפני שש שנים בדיוק, ביום כ' בניסן, נרצח בן יוסף לבנת הי"ד, בקבר יוסף בשכם, והוא בן 25 בלבד. בהירצחו - בידי שוטרים פלסטינים - הותיר אחריו ארבעה ילדים.

הלילה (ראשון) לבקשת המשפחה נכנסו בני המשפחה לקבר יוסף בכניסה מיוחדת יחד עם ראש מועצת שומרון יוסי דגן לאזכרה של הבן הבעל והאב בן יוסף הי"ד במקום בו נרצח.

עין לא נשארה יבשה הלילה כאשר בנו הבכור של בן יוסף, אברהם עילאי, בן ה-10, אמר את הקדיש על אביו יחד עם דודו בקבר יוסף וסיים מסכת הוריות לזכר אביו.

הבן באמירת הקדיש על אביו הי"ד (צילום: רועי חדי)

ראש מועצת שומרון יוסי דגן אמר כי "בן יוסף השאיר לנו צוואה ואנחנו משתדלים לקיים אותה כל חודש. אהבתו הרבה ליוסף הצדיק. והמחוייבות שחש להגן על קברו ולהשאיר שם נוכחות יהודית שורה על כולנו. מאז מקרה הרצח הנתעב ע"י שוטרים פלסטינים של אדם שבסך הכל קיים את זכות הפולחן שלו, מועצה אזורית שומרון מקפידה לקיים כניסות מסודרות למקום להביא כמה שיותר מתפללים למקום ולא להותיר את המקום הקדוש לא מוגן.

"התפילה שלנו היום היא שבזכות בן יוסף לבנת, תחזור בקרוב ריבונות מדינת ישראל למקום במלואה והקבר הקדוש יתמלא בקולות של תפילה מדי יום ולא רק מדי חודש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר